جمعه ۲۷ شهریور ۹۴ | ۱۰:۱۲ ۳۹۴ بازديد
سخنگوي شركت مخابرات ايران گفت: مشتركان اپراتور تلفن همراه در صورت تمايل به درخواست پيامكهاي انبوه، پيامكي به شماره 8999 ارسال كنند.
داوود زارعيان سخنگوي شركت مخابرات ايران در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوانبا اشاره به ساماندهي پيامكهاي تبليغاتي اظهار كرد: اكثر مشتركان پيامكهاي كه به درخواست خودشان ارسال ميشود با پيامكهاي انبوه ارسالي براي مشتركان اشتباه ميگيرند، به همين منظور باز ارسال پيامكهاي تبليغاتي ناراضي هستند.
وي افزود: سه نوع پيامك داريم كه دسته اول پيامكي كه فرد براي فرد ديگري ارسال ميكند و دسته دوم پيامكهاي مانند بانكها و ... است كه از يك مركز براي تعدادي مشتركان به درخواست خودشان ارسال ميشود و دسته سوم پيامكهاي انبوه يا پيامكهايي كه بدون اراده مشترك از يك مركز براي تعداد زيادي از مشتركان ارسال ميشود.
زارعيان در ادامه در خصوص ارسال پيامكهاي تبليغاتي و كسر هزينه از شارژ مشتركان تصريح كرد: ارسال پيامكهاي بدون اجازه مشترك رايگان است و تنها پيامكهاي ارزش افزوده در صورتي كه مشترك تاييد كند هزينه آن ها از شارژ مشترك كسر ميشود لذا در صورتي كه بدون درخواست مشترك براي ارسال پيامك، هزينهاي كم شود، ميتواند با شماره 9990 تماس بگيرد تا از ادامه كار جلوگيري شود.
وي در پايان با اشاره به حذف پيامكهاي تبليغاتي مشتركان گفت: در شركت ارتباطات سيار حدوئد 13 تا 14 درصد مشتركان حذف پيامكهاي را به سامانه 9990 اعلام كردند اما مشتركان نيز مي توانند پيامكي به شماره 8999 ارسال و درخواست عدم ارسال پيامكهاي تبليغاتي خود را عنوان كنند.