تلگرام تبديل صداي شما به متن در تلگرام با پشتيباني از زبان فارسي

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

تلگرام تبديل صداي شما به متن در تلگرام با پشتيباني از زبان فارسي

تبديل صداي شما به متن در تلگرام با پشتيباني از زبان فارسي



اپليكيشن تلگرام,ربات تبديل گفتار به متن

ربات تبديل گفتار به متن در تلگرام

 

تاكنون پيش آمده است كه هنگام چت كردن در تلگرام حوصله‌ي تايپ متن را نداشته باشيد؟ يا در حال رانندگي باشيد و امكان تايپ كردن براي‌تان مهيا نباشد؟ قطعاً در اين گونه مواقع اگر مي‌توانستيد به جاي تايپ كردن، صحبت كنيد و متون به طور خودكار تايپ شوند بهتر بود. بايستي بدانيد چنين كاري ديگر آرزو نيست و اكنون مي‌توانيد به زبان فارسي صحبت كنيد و متون به طور خودكار در تلگرام تايپ مي‌شوند. در اين ترفند به نحوه‌ي انجام اين كار مي‌پردازيم.

 

اين كار از طريق رباتي به نام Voicy انجام مي‌گيرد. براي دسترسي به اين ربات، عبارت زير را در محيط چت با خودتان يا دوست‌تان و يا حتي يكي از گروه‌ها، ارسال نماييد:

@voicybot

اكنون لينك آن را لمس نماييد.

يا اين كه در مرورگر اينترنتي خود وارد لينك زير شويد:

https://telegram.me/voicybot

 

پس از باز شدن صفحه در مرورگر، به طور خودكار اپليكيشن تلگرام باز شده و صفحه‌ي مربوط به ربات نمايان مي‌شود.

همچنين مي‌توانيد نام اين ربات را در قسمت Search، جستجو نماييد.

اكنون دكمه‌ي Start را انتخاب كنيد تا ربات راه‌اندازي شود.

 

اپليكيشن تلگرام,ربات تبديل گفتار به متن

به جاي تايپ كردن در تلگرام صحبت كنيد و متون به طور خودكار تايپ شوند

 

سپس در ميان ليست زبان‌ها دكمه‌ي < را چند بار انتخاب نماييد تا Persian قابل مشاهده شود.

 

اپليكيشن تلگرام,ربات تبديل گفتار به متن

تبديل صدا به متن فارسي در تلگرام

 

سپس آن را انتخاب كنيد.

 

اپليكيشن تلگرام,ربات تبديل گفتار به متن

اپليكيشن تلگرام

 

اكنون دكمه‌ي ضبط صدا را نگه داريد و شروع به صحبت كنيد و در نهايت اين دكمه را رها كنيد تا صداي ضبط‌شده‌ي شما براي ربات ارسال شود.

چند لحظه بعد در پاسخ صداي شما، متن تايپ شده را دريافت خواهيد كرد.

 

اپليكيشن تلگرام,ربات تبديل گفتار به متن

ترفند تبديل صدا به متن فارسي در تلگرام

 

اكنون مي‌توانيد اين متن را كپي كرده يا فوروارد نموده و براي دوستان‌ خود ارسال كنيد.

طبيعتاً‌ هر چقدر لغات را سليس‌تر بيان كنيد، تشخيص آن توسط ربات آسان‌تر خواهد بود. اما به طور كلاً توانايي اين ربات در تشخيص كلمات فارسي بسيار خوب است.

منبع:

وبسایت‌های تبدیل متن به صدا، ابزارهای مفیدی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند متون را به صورت صوتی تبدیل کنند. این سرویس‌ها اغلب با استفاده از فناوری‌های پیشرفته تشخیص متن به گفتار (Text-to-Speech) عمل می‌کنند. با این روش، متون کتبی را به صورت دقیق و صوتی با تلفظ‌های صحیح و طبیعی تبدیل می‌کنند. این وبسایت‌ها به کاربران امکان می‌دهند متون را بشنوند به جای خواندن آنها، که برای افرادی که مشکلی در خواندن دارند یا در موقعیت‌هایی که نمی‌توانند به صورت بصری متن را مشاهده کنند، بسیار مفید است.

 

علاوه بر این، وبسایت‌های تبدیل متن به صدا معمولاً قابلیت‌های اضافی مانند تنظیمات تنصیص صدا، انتخاب انواع صداها و سرعت پخش صدا را نیز ارائه می‌دهند. این امکانات به کاربران کمک می‌کنند تا تجربه‌ای سفارشی‌تر و مناسب‌تر را در تبدیل متن به صدا داشته باشند. در نتیجه، این وبسایت‌ها به عنوان ابزارهای موثری برای ارتقای دسترسی به اطلاعات برای افراد با نیازهای مختلف، از جمله افراد دارای مشکلات بینایی یا مشکلات مرتبط با مهارت‌های خواندن، شناخته می‌شوند.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد