عجيب ترين ركوردها ي گينس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

عجيب ترين ركوردها ي گينس

عجيب ترين ركوردها ي گينس

هرساله دركتاب جهاني گينس ركوردهاي خاص ثبت مي شود كه خيلي از اين ركوردها خارج از تصور آدمي است وعجيب وغريب واحمقانه به نظر مي رسد اما اين ركوردها دراين كتاب ثبت شده است درادامه تصاويري از احمقانه ترين وعجيب وغريب ترين ركوردها ي ثبت شده دركتاب گينس را مشاهده مي كنيد.

بيشترين حلزون بر روي صورت

 
فين كِهِلرساكن يوتا، در جشن تولد 11 سالگي خود،  ركورد بيشترين تعداد حلزون به تعداد 43 حلزون وبه مدت بيش از 10 ثانيه به صورت خور چسبانده و ب نام خودرا دركتاب گينس  ثبت كرد.

 عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان

قوي‌ترين جيغ با قدرت 129 دسيبل

درسال 1997 به مدت شش سال آناليزا فلاناگان  معلم اهل ايرلند شماليعنوان ملكه جيغ جهان  را دركتاب گينس به خود اختصاص داده بود اما درسال 2000 ركورد ايم معلم ايرلندي شكسته شد

جيل دريك، معلم انگليسي توانست فريادي به قدرت 129 دسيبل را به نام خود ثبت كند درحتالي كه ركورد قبلي  120.7 دسيبل بود

 عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان

محكم‌ترين مشت به ران پابا 35 كيلومتر در ساعت

ركورد محكم‌ترين مشت به ران پا كه با سرعت 35 كيلومتر در ساعت كربي روي  را زده كه اين كار از احمقانه ركوردها درجهان محسوب مي شود.

 عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان


آماده كردن تخت در تنها 74 ثانيه

اندريا وارنر، مدير هتل انگليسي، ركوردي عجيب و غريب را باعنوان مرتب كردن تختي در ابعاد بزرگ تنها در 74 ثانيه را دركتاب گينس به نام خود ثنت كرد .

 عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان

هندوانه‌هاي قاچ خورده روي شكم 48 عدد در دقيقه

 بيپين لاركين و آشريتا فورمن در نيويورك روي ميز دراز كشيده و 48 هندوانه را دردقيقه با كارد بزرگ به دونيم تقسيم  واين ركورد را درسال 2012 دركتاب گينس به نام خود ثبت كرده است.

مردي كه هواپيما را خورد!

ميشل لوتيتو، اهل فرانسه، لقب «موسيو مانژوتو» به معناي «آقاي همه چيز خوار» را از آن خود كرد. او از نوجواني به خوردن چيزهاي غير قابل هضم مثل دوچرخه، تلويزيون و چرخ خريد داشت.

 اين مرد فرانسوي تمام قطعات يك هواپيماي سِسنا از هم جدا كرد و پس از شستشوي آن‌ها با آب معمولي و آب معدني، اقدام  به خوردن تمام قطعات اين  هواپيما كرد. اين كار سخت دو سال (از سال 1978 تا 1980) زمان برد. گفتني است او در سال 2007 و به مرگ طبيعي از دنيا رفت.

عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان


16 سال براي تايپ اعداد

لس استورات تمام اعداد يك تا يك ميليون را به حروف تايپ كرد. فكرش را كنيد: «يك، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت، هشت، نه...» تا اينكه برسيد به عدد «نهصد و نود و نه هزار و نهصد و نود و نه و يك ميليون.» البته او تمام اعداد را به انگليسي تايپ كرد كه به مراتب وقت‌گيرتر است.

عجيب ترين وباورنكردني ترين ركورهاي جهان


استورات شانزده سال و هفت ماه براي اين كار وقت گذاشت. او از هفت دستگاه ماشين تايپ، يكصد جوهر و نوزده هزار و هشتصد و نود برگه كاغذ استفاده كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد