آب كردن چربي هاي شكم لاغري با نوشيدني+روش تهيه در منزل

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

آب كردن چربي هاي شكم لاغري با نوشيدني+روش تهيه در منزل

۴۴ بازديد

براي آب كردن چربي هاي شكم؛ نوشيدني هاي زنجبيلي بنوشيد!



چاي زنجبيل براي لاغري,زنجبيل براي لاغر شدن

چاي سبز به دليل دارا بودن خواص آنتي اكسيداني و تأثير آن در لاغري شهرت زيادي دارد

 

 زنجبيل به دليل دارا بودن خواص ترموژني به سوزاندن چربي ها كمك كرده و سموم را از بدن دفع مي كند. در اين مطلب خواص لاغري اين ريشه درمانگر را مرور كرده و چند نوشيدني موثر براي آب كردن چربي هاي شكمي را معرفي مي كنيم.

بر كسي پوشيده نيست كه شكم و اطراف آن جزو نواحي است كه چربي ها به اين مناطق هجوم آورده و در آنجا جا خوش مي كنند. امروز پير و جوان و حتي كودكان و نوجوانان شكم در آورده اند و اين خبر خوبي نيست. عوامل متعددي نيز در بروز اين مشكل وجود دارد كه تغذيه نادرست، مصرف فست فودها و بي تحركي از مهمترين آن ها هستند. البته روش هاي متعددي نيز براي پيشگيري از بزرگ شدن شكم و صاف كردن آن وجود دارد. كليد اصلي اين مبارزه در فعال كردن متابوليسم بدن، ورزش و در پيش گرفتن سبك زندگي درست است.
 
علاوه بر اين لازم است كه بدنتان را سم زدايي كرده و عملكرد ارگان هاي حياتي بدن مانند كبد را تحريك كنيد. چون اين ارگان وظيفه تبديل چربي ها به قندها را به عهده دارد. خوشبختانه درمان هاي طبيعي نيز وجود دارند كه به تميز شدن بدن و مقابله با چاقي كمك مي كنند.

ويتامين C و آنتي اكسيدان هاي موجود در ليموترش باعث افزايش فوايد زنجبيل براي پاكسازي كبد و بهبود هضم چربي ها مي شود. تركيب اين دو ماده باعث مي شود چايتان خواص سم زدايي و ديورتيك داشته باشد و چربي بيشتري در ناحيه شكم بسوزانيد

زنجبيل يكي از اين روش هاي درماني طبيعي فوق العاده موثر است و به دليل دارا بودن خواص ترموژني به سوزاندن چربي ها كمك كرده و سموم را از بدن دفع مي كند. در اين مطلب خواص لاغري اين ريشه درمانگر را مرور كرده و چند نوشيدني موثر براي آب كردن چربي هاي شكمي را معرفي مي كنيم.
 
اندر خواص زنجبيل
زنجبيل يك ريشه درمانگر است كه قرن ها به عنوان دارو براي بهبود و درمان مشكلات بدن استفاده شده است. اين ماده غذايي خواص ضدالتهابي و آنتي اكسيداني دارد كه به بهبود گوارش، كاهش كلسترول خون و دفع سموم انباشته شده در بدن كمك مي كند. خوشبختانه امروزه خيلي از افراد زنجبيل را به صورت تازه يا پودر آن وارد برنامه غذايي شان كرده اند. اين كار به لاغري و پاكسازي بدن كمك زيادي مي كند.

مصرف زنجبيل باعث افزايش سوخت و ساز بدن شده و فرآيند گوارش را براي دفع صحيح چربي ها بهبود مي دهد.
 
زنجبيل همچنين خواص ديورتيك دارد كه به دفع مايعات اضافي بدن كمك كرده و مانع از بروز التهاب مي شود. از ديگر خواص اين ماده غذايي مي توان به فاقد كالري بودن آن اشاره كرد. زنجبيل به سادگي با ديگر مواد تركيب مي شود و اين كار به افزايش خواص آن نيز منجر مي شود. اگر از چربي شكم شكايت داريد و مي خواهيد سايزتان كم شود در گام اول تغذيه تان را اصلاح كنيد و از مصرف نوشيدني هاي زنجبيلي كه در اين مطلب معرفي مي شوند غافل نشويد.

روش هاي استفاده از زنجبيل براي سوزاندن چربي هاي شكم
رايج ترين شيوه استفاده از زنجبيل استفاده از چاي اين ريشه درمانگر است. با اين حال مي توانيد با تركيب آن با مواد ديگر خواص چربي سوزي اش را بالا ببريد.

,چاي زنجبيل براي لاغري,زنجبيل براي لاغر شدن

مصرف زنجبيل باعث افزايش سوخت و ساز بدن مي شود

 
چاي زنجبيل و ليموترش
ويتامين C و آنتي اكسيدان هاي موجود در ليموترش باعث افزايش فوايد زنجبيل براي پاكسازي كبد و بهبود هضم چربي ها مي شود. تركيب اين دو ماده باعث مي شود چايتان خواص سم زدايي و ديورتيك داشته باشد و چربي بيشتري در ناحيه شكم بسوزانيد.

مواد لازم
 آب ليموترش: نصف يك عدد
 ريشه زنجبيل: يك تكه متوسط
 آب: 1 ليوان معادل 250 ميلي ليتر
   عسل: اختياري

روش تهيه
آب را داغ كرده و قبل از جوش آمدن زنجبيل را به آن اضافه كنيد. اجازه دهيد به مدت چند دقيقه با حرارت ملايم بجوشد و سپس آب ليموترش را اضافه كنيد. چاي را هم بزنيد و اگر مايل هستيد كمي عسل نيز اضافه كنيد. قبل از وعده هاي غذايي يك فنجان از اين چاي بنوشيد.

آب گريپ فروت و زنجبيل
گريپ فروت يك ميوه كم كالري است كه تأثير زيادي در كاهش وزن دارد.

طعم اين ميوه خوشمزه است و به راحتي با زنجبيل تركيب مي شود.

مواد لازم
گريپ فروت: 4 عدد
پودر زنجبيل: 1 قاشق كوچك
 آب ليموترش: اختياري يك چهارم ليموترش

روش تهيه
آب چهار عدد گريپ فروت را بگيريد و با يك قاشق پودر زنجبيل و مقدار كمي آب ليموترش مخلوط كنيد. اين نوشيدني ها را صبح به صورت ناشتا ميل كنيد.

خواص درماني زنجبيل،زنجبيل براي لاغري،چاي زنجبيل براي لاغري

مصرف منظم چاي سبز مانع از تجمع چربي شده و ميزان كلسترول خون را كنترل مي كند

 
چاي سبز زنجبيلي
چاي سبز به دليل دارا بودن خواص آنتي اكسيداني و تأثير آن در لاغري شهرت زيادي دارد. مصرف منظم چاي سبز مانع از تجمع چربي شده و ميزان كلسترول خون را كنترل مي كند. اين چاي باعث بهبود روند هضم غذا مي شود. تهيه چاي سبز با اندكي ريشه زنجبيل تأثير باورنكردني در بهبود سلامتي و حفظ تناسب اندام در كوتاه ترين زمان دارد.

مواد لازم
 چاي سبز: 1 قاشق (10 گرم)
 زنجبيل تازه: 1 حلقه
 آب: 1 ليوان معادل 250 ميلي ليتر

روش تهيه
آب را بجوشانيد و يك حلقه زنجبيل را به آن اضافه كنيد. اجازه دهيد با حرارت ملايم به مدت چند دقيقه بجوشد. سپس زير شعله را خاموش كرده و يك قاشق چاي سبز به آن اضافه كنيد. ده دقيقه صبر كنيد تا چاي سبز دم بكشد. توصيه مي شود روزانه دو ليوان از اين چاي بنوشيد.

چه مدت زمان مي توان از اين نوشيدني ها استفاده كرد؟
براي دريافت خواص سم زدايي اين نوشيدني ها مي توانيد آن ها را به مدت 1 ماه ميل كنيد. سپس دو هفته استراحت كرده و دوباره دوره را شروع كنيد. يادتان باشد كه نمي شود پرخوري كنيد، چربي زيادي مصرف كنيد و تحركي نداشته باشيد و انتظار داشته باشيد اين نوشيدني ها لاغرتان كنند. حتماً ميوه و سبزيجات زيادي در برنامه غذايي تان بگنجانيد، دور فست فود و غذاهاي چرب را خط قرمز بكشيد، مصرف قندتان را كاهش دهيد، سر موقع غذا بخوريد، خوب بخوابيد و در كنار آن از اين نوشيدني ها نيز استفاده كنيد.

 

منبع:tebyan.net

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد