با امكان جديد تلگرام ديگر به رم و حافظه گوشي نيازي نداريد +عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

با امكان جديد تلگرام ديگر به رم و حافظه گوشي نيازي نداريد +عكس

۴۰ بازديد

با امكان جديد تلگرام ديگر به رم و حافظه گوشي نيازي نداريد +عكس



 بروزرساني تلگرام , تلگرام

استفاده از فضاي كلود (ابري) در تلگرام

 

با گسترش ارتباطات در فضاي سايبر و پيشرفت تكنولوژي نياز روزافزوني به فضاي ذخيره سازي اطلاعات احساس مي شود. از اين حيث گوشي تلفن به عنوان يك ابزار همراه بيشتر مورد توجه قرارگرفته تا جايي كه علاوه بر فضاي داخلي گوشي ، انواع كارت هاي حافظه جانبي و فضاهاي ابري در اختيار كاربران است تا محتواي مورد نياز خود را ذخيره كننند.


در اين بين ، پيام رسان محبوب تلگرام نيز دست به كار شده و با آپديت جديدش امكان بارگزاري اطلاعات را در فضاي كلود (ابري) فراهم كرده است تا ديگر نيازي به تهيه كارت هاي گران قيمت حافظه نداشته باشيد.

علاوه بر اين ، با ذخيره سازي از طريق اين روش ، اطلاعات شما از گزند آسيب هاي فيزيكي مصون مي ماند و در هر شرايط حتي از طريق دستگاه هاي ديگر مانند كامپيوتر مي توانيد به اين اطلاعات دسترسي داشته باشيد.

 

 پيام رسان تلگرام , بروزرساني تلگرام

بارگزاري اطلاعات در فضاي كلود در تلگرام

 

روش كار هم ساده است. براي استفاده از اين امكان كافي است تا از سمت چپ صفحه منو را باز كرده و روي عكس "ابر" كليك كنيد. آنگاه محتواي مورد نظر را آپلود نماييد.
منبع:jamejamonline.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد