جادو گري -برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

جادو گري -برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

۵۸ بازديد

برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

هر ماه يا هر هفته خبرگزاري هاي مغرب اخبار شوكه كننده اي از سوء استفاده ساحران از مردم منتشر مي كنند. جادوگران مغربي كه به آنها شواف و شوافات گفته ميشود روي كوه ها ومناطق دور افتاده مراكز اجنماع برپا مي كنند كه به آن قلعه مي گويند.
وبسايت تابناك با تو: كشور مغرب به جادوگران خود شهرت دارد. به گزارش سايت «المغرس»، شمار بسياري از مردم از مليّت هاي مختلف به قصد و نيّت فراگيري فنون جادوگري عازم مغرب مي شوند. خيابان ها و بازارهاي مغرب همه روزه پر از جادوگران و شعبده بازاني است كه ادّعاي تغيير سرنوشت دارند.

بنا به گزارش اين سايت، فقر، ناآگاهي هاي اجتماعي و سطح پايين اعتماد به نفس از سوي بسياري از مردم، باعث شده تا بازار اين ساحران رونق بسياري پيدا كند.
 
برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

بنا بر اين گزارش، سالانه پنج ميليون دلار در كشورهاي عربي از سوي مردم هزينه رفتن به نزد ساحران و طالع بيني و امثال آن ميشود كه مغرب، سهم 13 درصدي در آن دارد. بال خفاش، كف دريا، خاك گورستان، تخم افعي، پاي روباه، فضولات گرگ، مغز سوسمار، موي موش و... در بازار ساحران به قيمت هاي بالايي به فروش مي رسد. براي مثال موي موش قيمتي بالغ بر 5000 درهم دارد.
 
برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

هر ماه يا هر هفته خبرگزاري هاي مغرب اخبار شوكه كننده اي از سوءاستفاده ساحران از مردم منتشر مي كنند؛ جادوگران مغربي كه به آنها شواف و شوافات گفته مي شود، روي كوه ها و مناطق دور افتاده مراكز اجتماع برپا مي كنند كه به آن قلعه مي گويند. در كشور مغرب، ساحران ستاره هاي شبكه هاي اجتماعي هستند و داستان ها و به زعم رسانه هاي مغربي عجايب و غرايب آنها موضوع داغ صحبت هاي مردم است و هر از چند گاهي نام يكي از آنها تيتر اول رسانه هاي مغربي مي شود.
 
برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

در همين راستا، يك غار در كشور مغرب شهرت زيادي دارد. اين غار كه به غار دانيال معروف است، جايي است كه در آن كلاس هاي جادوگري برگزار مي شود. درهاي غار بسته است و سنگ بزرگي جلوي آن را گرفته و جز ساحران هيچ كس اجازه ورود به آن را ندارد. اين سنگ بزرگ فقط براي افراد خاصي كنار زده مي شود. افرادي كه قصد ورود به غار را دارند گزينش مي شوند. سال اين غار به جاي 12 ماه، نه ماه است.
 
برگزاري كلاس هاي جادوگري در اين غار

به گزارش سايت «كنوز و دفائن الوطن»، جادوگران با خود خشكبار مثل گردو، بادام و كشمش مي برند و به عنوان غذا در اين غار استفاده مي كنند. هر نه ماه يك بار در غار از طلوع تا غروب خورشيد باز مي شود و جادوگران آموزش ديده از آن بيرون مي آيند. غار هفت صخره بزرگ دارد كه در ميان آن چشمه آبي قرار گرفته است. تعداد افرادي كه از اين غار مرموز بيرون مي آيند، بسيار كم است. بسياري از وارد شوندگان به غار، هرگز از آن خارج نمي شوند. در دهه هفتاد ميلادي دو مرد عرب يكي از لبنان و ديگري از سوريه كه توانستند از اين غار خارج شوند، دچار سرنوشت عجيبي شدند؛ يكي از آنها پس از چند ماه به قتل رسيد و ديگري براي هميشه ناپديد شد.

جادوگران در اين غار طلاسم و اوراد مي آموزند و در صورت قبولي در امتحانات از آن به سختي خارج مي شوند. بنا به ادعاي برخي رسانه هاي مغربي، در صورتي كه كسي در اين امتحانات قبول نشود، جنيان اجازه خروج از غار را به او نخواهند داد. تصاوير منسوب به غار دانيال ( مغارة دانيال) بسيار اندك است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد