آرشيو خصوصي در تلگرام

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

آرشيو خصوصي در تلگرام

آرشيو خصوصي در تلگرام



اپليكيشن تلگرام, آرشيو تلگرام

ذخيره‌سازي پيام‌ها، فايل‌ها و عكس يا ويدئوهاي خصوصي در تلگرام 

 

كاربران تلگرام، روش‌هاي مختلفي را براي ذخيره‌سازي پيام‌ها، فايل‌ها و عكس يا ويدئوهاي خصوصي براي خودشان انتخاب مي‌كنند كه يكي از اين روش‌ها افزودن خودشان به فهرست مخاطبان يا ايجاد يك گروه خصوصي يكنفره و ارسال محتواي موردنياز به اين گروه يا به خودشان است.

 

همان‌طور كه مي‌دانيد اين ترفندها به شما اين امكان را مي‌دهد محتواي موردنظرتان را براي خود ارسال كرده و هر زمان از هر دستگاه مجهز به تلگرام به آنها دسترسي داشته باشيد، اما آيا مي‌دانيد ديگر به استفاده از اين ترفندها نياز نداريد؟ تلگرام در جديدترين نسخه خود اين قابليت را به يكي از امكانات پيش‌فرض موجود در برنامه تبديل كرده و براي استفاده از آن كافي است از روش زير كمك بگيريد:

 

تلگرام نصب شده روي دستگاه هوشمندتان را به جديدترين نسخه 3.11 به‌روز كنيد.

 

براي ارسال محتوا به خودتان و ذخيره‌سازي در فضاي ابري شخصي، كافي است به بخش مخاطبان (Contacts) مراجعه كنيد و ابتداي فهرست روي نام خودتان فشار دهيد.

 

شما مي‌توانيد پس از مراجعه به منوي اصلي نيز روي آيكون ابر كه در كنار نام كاربري و شماره تلفن همراهتان به‌نمايش درآمده فشار دهيد.

 

حالا مي‌توانيد هر محتوايي را در پنجره به‌نمايش درآمده ارسال كنيد و مطمئن باشيد بجز خودتان هيچ كاربري قادر به مشاهده آن نبوده و اين اطلاعات تا زماني كه آن‌ را حذف نكنيد، در هر زمان و از هر دستگاه توسط اپليكيشن يا سرويس وب تلگرام قابل دسترسي است.
منبع:jamejamonline.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد