معرفي مناطق گردشگري كيش

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

معرفي مناطق گردشگري كيش

معرفي مناطق گردشگري كيش



جزيره كيش يك بندر آزاد تجاري در خليج هميشه فارس است كه بهشت عاشقان خريد به حساب مي آيد. از يك سو موقعيت اقليمي خاص و طبيعتي بينظير با سواحل مرجاني بسيار زيبا در قلب خليج فارس و از سويي ديگرتاريخ هزار ساله و فرهنگ غني از حوادث، اين جزيره  و حيات وحش منحصر اين جزيره را به مكاني جذاب براي گردشگراني با سليقه هاي گوناگون ساخته است.براي آنهايي كه دنبال مكاني آرام براي تفريحات دريايي و محيطي سرخوش براي سرگرم شدن همه اعضاي خانواده اند، كيش مقصد بسيار دلچسبي است. حال به معرفي برخي از مكان هاي گردشگري كيش مي پردازيم

مناطق گردشگري كيش,مكان هاي ديدني كيش,جاذبه هاي گردشگري كيش


شهر باستاني حريره
اسم اين شهر باستاني را شايد شينده باشد كه به عنوان يكي از مجموعه هاي جذاب باستان شناسي اين روزها در معرض ديد بازديد كنندگان قرار گرفته است. اين شهر كه در دل غار و كوه هاي مختلف ساخته شده است به عنوان يكي از زيباترين اثار باستان شناسي دنيا شناخته مي شود و البته چند سال بيشتر از پيدا كردن آن نمي گذرد. سكه هاي تاريخي، ظروف مسي، سنگ قبر و يك عراده توپ از جمله اشيايي است كه از اين شهر كشف شده است. عمليات هاي باستان شناسي همچنان نيز در اين شهر جريان دارد.

جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش,جاهاي ديدني كيش

 
خانه اعياني
خانه اعيني يكي ديگر از جاذبه هاي كيش است كه كمتر به آن پرداخته مي شود و اسم زيادي از آن برده نمي شود. اين خانه يادآور خانه هاي چند خانواري و باستاني است كه در گذشته بيشتر در يزد و كاشان ديده مي شده است. وسعت خانه بسيار زياد است و همچنين آثاري كه از اين خانه بدست آمده است به نظر مربوط به دوره ايلخاني است.

 

مكان هاي ديدني كيش,جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش

 
شهر زيرزميني كاريز
شهر زير زميني كاريز يكي از شگفت انگيزترين شهرهاي زيرزميني است كه تا به حال كشف شده است. اين شهر با 2500 سال قدمت داراي قنات هاي شگفت انگيزي است كه در آن زمان هم مي توانسته است آب شيرين را هميشه در اختيار ساكنين قرار دهد. اين شهر نزديك به 10 هزار مترمربع وسعت دارد و در فاز يك آن شامل غرفه هاي صنايع دستي و رستوران هاي مختلفي مخصوص گردشگران است. اين شهر همچنين شامل حمام هاي باستاني با صحن و حصاري 500 متري است كه بيار زبيا و جالب است.

جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش,مكان هاي ديدني كيش

 
بوستان آهوان
اگر علاقه به باغ وحش داريد مي تونيد سري به بوستان آهوان بزنيد. جايي كه بوستاني 2 هكتاري با فضاي سبز خوب و البته انواع حيوانات مختلف نگهداري مي شود. در اين بوستان همه حيوانات به جز اهوها در قفس نگهداري مي شوند. اهوهايي كوچ و بزرگ به صورت آزادنه در سرتاسر جزيره حركت مي كنند و با كودكان بازي مي كنند.

 

جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش,مكان هاي ديدني كيش


ورزش هاي دريايي
يكي از جاذبه هاي كيش انواع ورزش ها و تفريحات آبي است كه مي توان در آن انجام داد. آب هاي آرام اين امكان را مي دهد تا بسياري از ورزش ها از جت اسكي تا غواصي در آن انجام شود. افرادي كه دوست دارند كمي درياهارا در اختيار خودشان بگيرند بايد اين ورزش ها را امتحان كنند چرا كه تجربه آن در نقاط ديگر امكان پذير نيست. البته اين نكته را نيز بايد بگوييم كه ورزش هاي دريايي كيش كمي از باقي تفريحات آن گران تر است.

 

جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش,مكان هاي ديدني كيش


نمايشگاه خزندگان
در اين نمايشگاه بيش از 100 گونه خزنده از خانواده هاي مختلف و مارها به نمايش گذاشته شده است. مارهاي عظيم بوآ، پيتونآفريقا و سوسمارهاي ماداگاسكار از جمله حيواناتي هستند كه مي توان در اين نمايشگاه ديد. بازديد از اين نمايشگاه براي آن افرادي كه علاقه خاصي به حيوانات دارند حتما توصيه مي شود.

جاذبه هاي گردشگري كيش, مكان هاي گردشگري كيش,مكان هاي ديدني كيش

 
براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اجاره سوئيت در كيش , اجاره ويلا دركيش , كرايه خودرو در كيش و اجاره ماشين در كيش به وبسايت زير مراجعه كنيد
www.rentkish.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد