ترفندهاي پول درآوردن از طريق اينستاگرام

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ترفندهاي پول درآوردن از طريق اينستاگرام

ترفندهاي پول درآوردن از طريق اينستاگرام

insta

داشتن ۱۳۰ ميليون كاربر فعال در سراسر دنيا يكي از بهترين و قانع كننده ترين دلايل براي كسب درآمد از اينستاگرام است.
اينستاگرام كار خود را با اشتراگ گذاري عكس آغاز كرد. اما پس از مدتي قابليت هاي خود را توسعه و به كاربران امكان به اشتراك گذاشتن ويدئوهاي ۱۵ ثانيه اي را نيز داد. همين خصوصيت به كاربر كمك مي كند تا بيزينس خود را رونق ببخشد و از طريق اين شبكه اجتماعي درآمدزايي داشته باشد.

براي اين منظور، بايد در همان ابتدا دو كار را انجام دهيد:

۱. تعداد فالوئرهاي خود را افزايش دهيد
اين كار ضرورت بسياري دارد. فالوئرهاي شما در اينستاگرام در واقع مشتري هاي بالقوه هستند. بنابراين، ابتدا به دنبال راهي براي افزايش تعداد فالوئرهاي واقعي باشيد. منظور از «واقعي» افرادي هستند كه فعاليت دارند و پيج هاي بيهوده نيستند.

۲. از هشتگ استفاده كنيد
از هشتگ هاي ساده و خوانا استفاده كنيد تا فالوئرها به راحتي شما را پيدا كنند. هشتگ به شما اين امكان را مي دهد تا كاربراني كه دنبال كننده شما نيستند نيز بتوانند پست شما را ببينند.
پيش از هركاري اين را هم بدانيد كه لينك ها در اينستاگرام قابل كليك نيستند. اما اگر پست هاي اينستاگرام را در توئيتر، فيس بوك يا تامبلر به اشتراك بگذاريد، مي توانيد روي آنها كليك كنيد. لينك هاي شما بايد به گونه اي باشند كه به راحتي در حافظه كاربران اينستاگرام باقي بماند. بعلاوه، صفحه مقصد نيز بايد براي نسخه موبايل طراحي شده باشد.

istagram

ترفندهاي فروش محصولات در اين شبكه اجتماعي:

۱. ليد مَگنت* خود را با اضافه كردن عكس يا ويدئو كامل كنيد. به طور مثال، اگر قرار است كتاب الكترونيك بفروشيد، از جلد آن اسكرين شات بگيريد. يا اگر ويدئوي آموزشي ارائه مي دهيد، ۱۵ ثانيه از بخش جالب آن را با كاربران به اشتراك بگذاريد.

* ليد مَگنت، محصول يا خدماتي است كه فروشنده اينترنتي به مشتري بالقوه خود ارائه مي دهد تا در عوض آدرس ايميل او را دريافت كند.

۲. پيام شخصي بسازيد و از كاربران بخواهيد مشترك شما شوند. مي توانيد يك ويدئوي ۱۵ ثانيه اي بسازيد و كاملا خلاصه به كاربران دليل اينكه چرا بايد مشترك شما شوند را توضيح دهيد.

۳. آيا از طرف فالوئرها پاسخي دريافت مي كنيد؟ از كاربران اجازه بگيريد كه آيا مي توانيد از پاسخ آنها براي تضمين بيشتر و تبليغ كار خود استفاده كنيد؟ سپس عكسي از بهترين فسمت پاسخ آنها بعلاوه نام و وب سايتشان بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

۴. برخي از ترفندها و كاربردهاي محصول يا خدمات خود را براي كاربران بنويسيد. اين مي تواند همچون يك تيزر تبليغاتي عمل كند و موجب اشتياق بيشتر كاربران براي يادگيري يا كسب اطلاعات بيشتر در مورد آن محصول بشود.

۵. از زيباترين بخش فرم اشتراك خود اسكرين شات بگيريد و از مردم بپرسيد كه آيا تمايل دارند در توصيف اين عكس با شما همراهي كنند.

۶. در اينستاگرام پيش فروش راه بيندازيد: با عكس يا ويدئو، تيزر تبليغاتي از محصول خود تهيه كنيد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد. با اين ترفند، مشتري را وسوسه مي كنيد تا بداند چه محصولي را قرار است معرفي كنيد. براي اينكه كمي هم غلو كرده و كنجكاوي كاربر را بيشتر غلغلك داده باشيد، براي محصول خود هشتگ نيز تعريف كنيد.

۷. براي محصول خود ويدئوي تبليغاتي ۱۵ ثانيه اي بسازيد. اين را در نظر داشته باشيد كه در اين ۱۵ ثانيه بايد بهترين ويژگي هاي محصول خود را معرفي كنيد و URL كوتاه شده وب سايت خود را نيز اعلام كنيد.

۸. اگر از طرف مشتري ها ويدئويي داريد كه از محصولات شما سپاسگزاري مي كند، براي ضمانت بيشتر كيفيت محصول خود، آن را به صورت ويدئو در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد.

۹. با عكس مشتري ها و كاربراني كه از محصولات شما استفاده مي كنند و عكس ها را براي شما ارسال كرده اند، كلاژ بسازيد و در اينستاگرام به اشتراگ بگذاريد. براي آنها هشتگ نيز تعريف كنيد.

۱۰. عكس هاي اينستاگرام مشتري هاي خود را در آلبومي در وب سايت خود به اشتراك بگذاريد. البته ابتدا از آنها اجازه بگيريد. با اين كار به مشتري هاي احتمالي نشان مي دهيد چه افرادي مشتري هاي شما هستند و اين به فروش بيشتر كمك مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد