عكس: هفت كوه جادو!

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

عكس: هفت كوه جادو!

درست در جنوب لس آنجلس در ميان صحرا 7 توده سنگ رنگي درخشان ايستاده اند. اين برج هاي سنگي اثر هنرمند سوئيسي «Ugo Rondinone» هستند و «هفت كوه جادو» نام داشته و بين 9 تا 10.5 متر ارتفاع دارند.
برترين ها: درست در جنوب لس آنجلس در ميان صحرا 7 توده سنگ رنگي درخشان ايستاده اند. اشكالي كه بسته به اينكه چطور به آرايش آنها نگاه مي كنيد به نظر مي رسد در يك خط يا يك خوشه قرار گرفته اند. از يك سو به نظر مي رسد اين توده ها در يك رديف خطي منظم قرار دارند و از سوي ديگر شبيه به حجم بزرگ و غول پيكر هستند. اين برج هاي سنگي اثر هنرمند سوئيسي «Ugo Rondinone» هستند و «هفت كوه جادو» نام داشته و بين 9 تا 10.5 متر ارتفاع دارند. 
هر توده شامل 3 تا 6 سنگ بسيار بزرگ است كه همگي از سنگ آهك هاي محلي هستند و با رنگهاي درخشان رنگ آميزي شده اند. هر كدام از اين توده ها هم به نظر محكم و پايدار مي رسند و هم به نظر مي رسد كه هر لحظه از هم مي پاشند و مشابه همين دوگانگي را در ماهيت آنها هم مي بينيم كه هم طبيعي هستند و هم مصنوعي، اثري هنري كه مفهوم آستانه و گذرگاه، انزوا و باهم بودن، معجزه تعادل و رنگ هاي افراطي و فضايي مغاير بين بيابان و نورهاي شهري را انتقال مي دهد. هفت كوه جادو پيوستگي و همبستگي بين طبيعي و مصنوعي و انسان و طبيعت را به نمايش مي گذارد. 
هفت كوه جادو!
هفت كوه جادو!
هفت كوه جادو!
هفت كوه جادو!
هفت كوه جادو!
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد