پزشكي بهداشت سفيد كردن بدون دردسر دندان

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

پزشكي بهداشت سفيد كردن بدون دردسر دندان

سفيد كردن بدون دردسر دندان

داشتن لبخندي زيبا بخش اعظمي از زيبايي صورت را تشكيل مي‌دهد و نمي‌توان منكر اين قضيه شد. حال چه كسي دلش دندان‌هاي زرد مي‌خواهد؟

 

محصولات سفيد كننده دندان بيش از هر چيزي شامل مواد شيميايي هستند كه به خود دندان آسيب مي‌رسانند. بنابراين بايد راه‌حلي را ميان محصولات طبيعي جست تا بتوان از آن طريق از عواقب محصولات صنعتي همچون حساسيت دندان، آسيب به لثه‌ها، مات شدن رنگ دندان و حتي دندان درد دوري كرد.
 
به گزارش اقتصاد آنلاين به نقل از فراديد، در ادامه قصد داريم دو روش را به شما معرفي كنيم كه مي‌تواند در سفيد كردن دندان و همچنين تقويت لثه‌ها به كمكتان بيايد.
 
روش اول: خميردندان زردچوبه‌اي

در اين روش كاملا ساده كافي است كمي زردچوبه، يك قاشق غذاخوري روغن نارگيل و كمي هم روغن نعناع را با هم داخل ظرفي كوچك تركيب كنيد. زردچوبه به دليل خواص ضد باكتريايي و ضد ميكروبيِ خود مي‌تواند دندان درد را از بين ببرد. بنابراين اين تركيب علاوه بر سفيد كردن دندان، به تقويت لثه‌ها و از بين بردن عفونت‌هاي دهان و دندان نيز كمك مي‌كند.

سفيد كردنِ بدون دردسر دندان

زماني كه اين سه ماده به خوبي با هم تركيب شدند، آن را روي مسواك ريخته و به جاي خميردندان از آن استفاده كنيد. با اين كار، ديگر نگران فلورايد موجود در خميردندان‌هاي شيميايي نباشيد. در آخر نيز مي‌توان به خواص روغن ميخك در ساكت كردن دندان درد اشاره كرد كه از آن هم مي‌توان به دلخواه در اين تركيب استفاده كرد.

روش دوم: سفيد كننده خانگي دندان
اين روش مي‌تواند به شما در رسيدن به يك لبخند هاليوودي كمك كند. اين كار را البته در مطب دندان پزشك نيز مي‌توان انجام داد، اما بايد قبول كرد كه بي‌آسيب و ارزان نيست.
 
در اين روش، شما با حداقل هزينه مي‌توانيد به يك تركيب خوب دسترسي پيدا كنيد كه پس از چند بار استفاده اثر خود را نشان مي‌دهد.

 

سفيد كردنِ بدون دردسر دندان

براي اين تركيب به يك قاشق غذاخوري جوش شيرين، يك عدد ليمو ترش و يك مسواك معمولي نياز داريد. در ابتدا، جوش شيرين را داخل ظرفي ريخته و ليمو ترش را روي آن نگه داريد و فشار دهيد تا آب آن خارج شويد. سپس تركيب به دست آمده را كاملا مخلوط كرده تا تركيبي يك دست ايجاد شود. كمي صبر كنيد تا حباب‌هاي به وجود آمده متوقف شوند. سپس آن را روي مسواك ريخته و مانند هميشه دندان‌هاي خود را مسواك بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد