ترفندي معجزه‌آسا براي ضدعفوني كردن روده و دستگاه گوارشي

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ترفندي معجزه‌آسا براي ضدعفوني كردن روده و دستگاه گوارشي

مي‌توان با مصرف نوشيدني ضد ويروس و انگل به راحتي شكم، روده و معده را ضدعفوني كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان؛ عفونت‌هاي انگلي يكي از عوامل مهم ايجاد مشكلات گوارشي، بوي بد دهان، اسهال، استفراغ، نفخ، دردهاي ناحيه لگن، شكم و يبوست هستند. خوردن غذاهاي مانده، ميوه‌ها، سبزيجات آلوده و استفاده از ظروف آلوده مي‌تواند به راحتي دستگاه گوارشي را مملو از انگل و باكتري كند.
انگل‌ها و باكتري‌ها پس از ورود به بدن وارد دستگاه گوارشي و روده مي‌شوند. به منظور ضد عفوني كردن اين نواحي بهتر است در ابتدا چند ساعت هيچ ماده‌ غذايي مصرف نكنيد تا اين موجودات ريز در صورت عدم تغذيه ضعيف شوند. 
گياه ميخك را با آب بجوشانيد و براي خوش طعم كردن آن كمي عسل اضافه كنيد و روزانه به مدت 10 روز با شكم خالي آن را بنوشيد. پس از مدتي كوتاه با اين روش انگل‌ها و باكتري‌ها به راحتي از طريق مدفوع از بدن خارج مي‌شوند. البته مصرف دانه‌هاي پاياپا و كدو حلوايي نيز به راحتي دستگاه گوارش و معده را ضد عفوني مي‌كند.
منبع: Prevention
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد