آشنايي با گياهاني كه به لاغري كمك مي كنند

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

آشنايي با گياهاني كه به لاغري كمك مي كنند

آشنايي با گياهاني كه به لاغري كمك مي كنند



گياهان لاغري,داروهاي گياهي براي لاغري,

يكي از گياهان موثر براي لاغري شويد است.

 

مصرف آب كرفس، ماست كم چرب و آب كيوي نيز به لاغري كمك مي كند.

حسيني، متخصص طب سنتي، راههاي لاغري را با استفاده از گياهان و طب سنتي مطرح كرد و گفت: يكي از گياهان موثر راي لاغري شويد است چون اين گياه به عنوان چربي سوز عمل مي‌كند و سوخت و ساز بدن را افزايش مي‌دهد. وي ادامه داد: مصرف فلفل قرمز در وعده هاي غذايي نيز يكي ديگر از راههاي لاغري است چون يكي از طبيعي‌ترين گياهان لاغري است.

اين متخصص طب سنتي مصرف گياه گزنه را نيز موثر در لاغري دانست و گفت: مصرف اين گياه به صورت دم‌كرده و چاي به لاغري كمك مي كند. همچنين مصرف نعناع و دارچين نيز به كاهش اشتها و پيشگيري از تجمع چربي ها كمك مي كند. 

 

گياهان لاغري,داروهاي گياهي براي لاغري,

فلفل قرمز يكي از طبيعي ترين گياهان لاغري است.

 

 حسيني افزود: نوشيدن آب نيز به ميزان مناسب و بالا طي روز به لاغري كمك مي كند. تركيب هويج و جعفري نيز بين وعده هاي غذايي بهتر است مصرف شود چون چربي هاي زائد بدن را از بين مي برد. وي افزود: زنجبيل نيز در كاهش وزن و افزايش ميزان سوخت و ساز بدن موثر است به طوري كه مصرف آن در ماست يا سالاد اشتها را كم مي‌كند و باعث لاغري مي شود

اين متخصص طب سنتي گفت: مصرف آب كرفس، ماست كم چرب و آب كيوي نيز به لاغري كمك مي كند. كاهش ميزان وعده غذايي در شب نيز به كاهش وزن كمك مي‌كند اما نبايد وعده شام حذف شود.

 منبع:farsnews.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد