هديه هاي نوروزي متفاوت براي بچه ها

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

هديه هاي نوروزي متفاوت براي بچه ها

هديه هاي نوروزي متفاوت براي بچه ها



از قديم رسم بوده كه بزرگتر‌ها لاي قرآن اسكناس نو مي‌گذاشتند و در ديد و بازديد‌هاي نوروزي اين پول‌ها را به عنوان عيدي به بچه‌ها مي‌دادند. رسم زيبايي است اما بسيار‌ها دوست ندارند به عنوان عيدي به بچه‌ها پول بدهند و هديه را ترجيح مي‌دهند. بچه‌هاي كوچك‌تر كه ارزش پول را درك نمي‌كنند، با هديه بيشتر خوشحال مي‌شوند. اما مشكل اين است كه هديه برائ بچه‌ها به لباس و اسباب‌بازي ختم مي‌شود و پيدا كردن هديه ديگري كه به اندازه اين دو تكراري نباشد، كار آساني نيست. اگر شما هم برائ عيدي بچه‌ها به فكر هديه‌اي متفاوت ميباشيد، پيشنهادهاي باورنكردني را ببينيد:

هديه هاي نوروزي , هديه هاي نوروزي براي بچه ها
ني‌ني‌هاي كوچولو
مطمئن باشيد مامان و باباي نوزاد و پدربزرگ و مادربزرگش هر چه كه لازم داشته برائش خريده‌اند. همه برائ آمدن بچه‌ تازه ذوق‌زده مي باشند بنابراين سيسموني‌اش كامل است و لباس‌هايي كه دارد بيشتر از نيازش است. آنقدر كه بسيار از آن‌ها را وقت نمي‌كند بپوشد و برائش كوچك مي‌شوند. بنابراين لباس خريدن برائ نوزاد اصلا به صلاح نيست. مگر اين‌كه بخواهيد وسايل تزئيني برائش بخريد. يك تل بامزه برائ دخترها و كلاه يا شال برائ پسرها انتخاب خوبي است. هديه خلاقانه‌تر برائ نوزاد يك كتاب است. به طور مثال كتاب تقويت هوش نوزاد يا كتاب‌هاي ديگري كه به درد مادراني مي‌خورد كه نوزاد دارند، هديه خوبي برائ عيدي نوزادهاست. اما باز هم اگر دنبال هديه‌اي كاربردي مي‌گرديد كه پدر و مادر را خوشحال كند و به درد نوزاد بخورد، مي‌توانيد پوشك بخريد. پوشك گران‌تر از چيزي شده كه فكر مي‌كنيد و يك بسته پوشك چيزي است كه هر نوزادي لازم دارد. يادتان باشد هر نوزاد از پوشك خاص با اندازه خاصي استفاده مي‌كند. پس لازم است قبل از خريد از مامان ني‌ني بپرسيد چه پوشكي برائش مي‌گيرد.

فينگيلي‌هاي نوپا
بچه‌هاي يك تا ۳ سال به سني رسيده‌اند كه از اسباب‌بازي لذت ببرند. اما بسيار‌ها برائ آن‌ها هديه اسباب‌بازي مي‌آورند. شما مي‌توانيد از وسايل خلاقانه‌تري استفاده كنيد. يك ست حمام كه كتاب حمام و عروسك حمام دارد گزينه مناسبي است و بچه‌ها را به حمام‌رفتن تشويق مي‌كند. استيكر‌هاي ديواري مي‌توانند اتاق بچه را زيبا‌تر كنند. البته قبلش بايد اتاق را ديده باشيد تا بتوانيد مناسب‌ترين رنگ و مدل را انتخاب كنيد. روكش ملحفه هم از آن چيزهايي است كه بچه هميشه نياز دارد. مي‌توانيد از طرح‌ها و رنگ‌هاي هماهنگ با اتاقش استفاده كنيد. كودك در اين سن از ايجاد صدا هم خوشش مي‌آيد. مي‌توانيد يك گيتار، ارگ يا هر آلت موسيقي كوچكي كه پيدا كرديد و صداي بسياري ندارد، برائش بخريد. وسايل بازي كوچك هم هديه خوبي برائ بچه‌هاست. تاب‌هاي كوچك كه به بارفيكس و چهارچوب در اتاق وصل مي‌شوند و اسب‌هايي كه تاب مي‌خورند هم بچه‌ها را خوشحال مي‌كند.

هديه هاي نوروزي , هديه هاي نوروزي براي بچه ها
قند عسل‌هاي بزرگتر
بچه‌هاي ۵ سال به بالا حتما به مهدكودك يا پيش دبستاني مي‌روند و همه آن‌ها از لوازم التحرير فانتزي خوش‌شان مي‌آيد. به طور مثال پاك‌كن‌هاي طرح‌دار، مدادهاي فانتزي، مداد رنگي و وسايل اين‌چنيني، هديه‌هاي مناسبي برائ آن‌هاست. وسايل ورزشي مثل عينك شنا، راكت بندمينتون، تور و توپ بسكتبال و … هم علاوه‌بر اين‌كه بچه‌ها را خوشحال مي‌كند سبب تحرك و سلامت آن‌ها مي‌شود. بچه‌ها مي‌توانند در روزهاي تعطيل نوروز، با اين وسايل در هر پارك نزديك منزل‌شان ورزش كنند. اگر كودك به سني رسيده كه بتواند ساعت را بخواند مي‌توانيد يك ساعت مچي كوچك برائش بخريد. ساعت مچي به كودك حس بزرگي مي‌دهد. لباس‌هاي مبدل و عجيب، ماسك و نقاب‌هاي بامزه، عينك‌هاي خنده‌دار و وسايل نقاشي صورت هم مي‌توانند تا مدت‌ها بچه‌ها را سرگرم كنند. به علاوه چتر هم از آن هديه‌هايي است كه بچه‌ها را خوشحال مي‌كند. به خصوص اگر امسال عيد باران بيايد!

هديه هاي نوروزي , هديه هاي نوروزي براي بچه ها
كوچولوهاي مهدكودكي
براي بچه‌هاي ۳ تا ۵ سال مي‌توانيد هديه‌هاي متفاوت‌تري بخريد. خميربازي يا رنگ انگشتي علاوه بر اينكه بچه‌ها را خوشحال مي‌كند خلاقيت آن‌ها را بالا مي‌برد. سي‌دي‌هاي كارتون و بازي هم برائ بچه‌ها در اين سن قابل استفاده است. ماه و ستاره شب‌رنگ هم هديه‌اي مناسب برائ بچه‌ها به‌خصوص بچه‌هايي است كه تازه مي‌خواهند به تنهايي در اتاق خودشان بخوابند. اين ماه و ستاره‌ها به سقف مي‌چسبند و وقتي چراغ را خاموش مي‌كنيد مي‌درخشند و آسمان اتاق كودك‌تان را شبيه آسمان كوير مي‌كنند. لباس شخصيت محبوب كارتوني كوچولوها هم بيشتر از چيزي كه فكر مي‌كنيد آن‌ها را خوشحال مي‌كند. اگر كودك به عروسك يا شخصيت كارتوني خاصي علاقه دارد، يكي از زيباترين كارهايي كه مي‌توانيد بكنيد اين است كه عكسش را بگيريد، از يك عكاسي بخواهيد آن عكس را كنار شخصيت محبوب كودك مونتاژ كند و به شكل تابلو برائ‌تان چاپ كند. اين با يادماندني‌ترين هديه برائ كودك محبوب شماست. حتي مي‌توانيد عكس آماده شده را به دفاتر تبليغاتي بدهيد تا آن را روي تي‌شرت، ليوان يا ظرف غذا بيندازند و آن را به كودك هديه كنيد. خوراكي‌هاي بامزه برائ هر بچه‌اي خوشايند است. يك بسته پاستيل، مارش ملون، آدامس با جعبه‌هاي متفاوت يا خوراكي‌هاي جالبي كه بچه در حالت عادي نمي‌خورد، مي‌تواند او را خوشحال كند. البته توجه كنيد قبل از خريد خوراكي سن كودك را مد نظر قرار دهيد. به طور مثال پاستيل برائ بچه يك ساله مناسب نيست.

هديه هاي نوروزي , هديه هاي نوروزي براي بچه ها
بچه‌هاي دبستاني
براي كودكاني كه به مدرسه رفته‌اند و به اصطلاح عقل‌شان مي‌رسد، هديه‌هاي مدل ديگري جذابيت دارد. شما مي‌توانيد برائ آن‌ها هديه‌هاي هوشمندتري بخريد. به طور مثال مدتي است كنسروهايي به بازار آمده كه وقتي درشان را باز كنيد و به آن آب مي‌دهيد، گياهي از آن خارج مي‌آيد. اين هديه مي‌تواند بچه‌ها را خوشحال كند. هديه‌هايي كه به بچه‌ها حس بزرگي بدهد هم مي‌تواند جذاب باشد. به طور مثال برائ پسرها يك جعبه ابزار و برائ دخترها يك جعبه كوچك وسايل كوچك خياطي مي‌تواند خوشحال كننده باشد. تخته وايت‌بورد و كره زمين هم مي‌تواند علاوه‌بر هيجان‌زده كردن بچه‌ها، برائ افزايش سطح آگاهي آن‌ها مفيد باشد. برائ اين سن مي‌توانيد از سي‌دي بازي، كمك آموزشي يا كارتون مناسب سن بچه‌ها هم استفاده كنيد. هديه‌هاي خلاقانه‌تر مثل يك بسته سنگ «يه قل دو قل» هم مي‌تواند برائ بچه‌ها جالب باشد. مخصوصا اگر برائشان توضيح دهيد كه زمان قديم، مامان‌بزرگ‌ها و بابابزرگ‌ها چطور با اين سنگ‌ها بازي مي‌كردند. يك كيف كمري، دوربين تلسكوپي، نقشه شهر محل زندگي يا سفر كودك، قطب‌نما، كرنومتر، كايت و وسايل ديگر سفر برائ بچه‌هايي كه قرار است عيد به مسافرت بروند، بهترين هديه است. هم آن‌ها را به سفر مشتاق‌تر مي‌كند و هم حس ماجراجويي آن‌ها را تقويت مي‌كند.
منبع : bartarinha.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد