ارسال سريع تصاوير متحرك در تلگرام

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ارسال سريع تصاوير متحرك در تلگرام

ارسال سريع تصاوير متحرك در تلگرام



استيكرهاي تلگرام, ارسال تصاوير متحرك در تلگرام

نرم‌افزار تلگرام از تصاوير متحرك با پسوند GIF نيز پشتيباني مي‌كند


اين روزها كاربران بسيار كمي هستند كه با تلگرام آشنايي نداشته باشند و از آن استفاده ‌نكنند. همان‌طور كه مي‌دانيد يكي از جذابيت‌هاي پيام‌رسان تلگرام استيكرهاست كه به شما اين امكان را مي‌دهد احساسات خود را به‌صورت گرافيكي به مخاطبان‌تان منتقل كنيد. در كنار اين استيكرها، نرم‌افزار تلگرام از تصاوير متحرك با پسوند GIF نيز پشتيباني مي‌كند، اما هنگامي كه اين تصاوير را براي مخاطبان خود ارسال مي‌كنيد بايد آنها روي آن كليك كنند تا حركات مربوط به تصوير فراخواني شود و يكي از مشكلاتي كه در استفاده از اين تصاوير متحرك وجود دارد نيز نبودن منبعي مناسب براي پيدا كردن تصاوير موردنظر است.

 

دوست داريد به‌راحتي و هنگام گفت‌وگو با هر يك از مخاطبان خود در گروه‌ها و حتي كانال‌هاي مختلف تصاوير متحرك موردنظرتان را انتخاب و ارسال كنيد؟ نسخه جديد تلگرام با پشتيباني از ربات‌هاي جديد خود اين امكان را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

 

روش استفاده از اين ربات‌ها به شرح زير است:
1 ـ ابتدا نرم‌افزار تلگرام را روي هر يك از دستگاه‌هاي موردنظرتان به جديدترين نسخه به‌روزرساني كنيد.

 

2 ـ به هريك از صفحات گفت‌وگو (فرد به فرد، گروه و كانال) مراجعه كرده و در متن پيام عبارت gif@ را تايپ كرده سپس كلمه كليدي مرتبط با تصوير متحرك موردنظر خود را پس از ايجاد يك فاصله خالي وارد كنيد. به‌عنوان مثال چنانچه به دنبال تصوير متحركي از سيب هستيد كافي است عبارت gif apple@ را وارد كنيد و منتظر بمانيد فهرستي از نتايج براي شما نمايش داده شود. (روي كليد اينتر يا ارسال پيام كليك نكنيد)

 

استيكرهاي تلگرام, ارسال تصاوير متحرك در تلگرام

ارسال تصاوير متحرك در نرم افزار تلگرام

 

3 ـ تصوير موردنظر خود را از فهرست به‌نمايش درآمده انتخاب كرده و با كليك روي آن فرمان ارسال تصوير متحرك به پنجره گفت‌وگو را صادر كنيد.

 

4 ـ چنانچه روي هريك از تصاوير متحرك ارسالي يا دريافتي كليك راست كرده و گزينه ‌ Save GIF را انتخاب كنيد، تصوير متحرك به‌صورت فهرستي مجزا در كنار فهرست استيكرهاي شما قابل مشاهده خواهد بود و براي استفاده مجدد آن كافي است به فهرست استيكرهاي خود مراجعه كرده و روي آيكوني كه همراه با عبارت GIF نمايش داده شده كليك كنيد.

 

نكته: شما مي‌توانيد با استفاده از ربات‌هاي ديگري كه به همين منظور ايجاد شده‌اند از امكاناتي همچون ارسال ويدئو، عكس، اطلاعات دانشنامه ويكي‌پديا و اطلاعات فيلم‌ها در نرم‌افزار تلگرام بهره‌مند شويد.

 

gif – GIF search@
vid – Video search@
pic – Yandex image search@
bing – Bing image search@
wiki – Wikipedia search@
imdb – IMDB search@

 

توجه: براي استفاده از اين قابليت نيازي به افزودن ربات به فهرست دوستان خود يا افزودن آن به‌عنوان يكي از اعضاي گروه يا كانال نداريد.
منبع:jamejamonline.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد