راهكار تلگرام براي افزايش سرعت و كمبود حافظه!

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

راهكار تلگرام براي افزايش سرعت و كمبود حافظه!

پس از مشكلات ايجاد شده براي نرم افزار ارتباطي وايبر، بسياري از كاربران ايراني به سمت استفاده از نرم افزار تلگرام سوق پيدا كردند و در مدت زمان كوتاهي اين نرم افزار توانست خود را به عنوان يكي از پر استفاده ترين اپليكيشن ها در داخل كشور معرفي كند.

وب سايت شهر سخت افزار: پس از مشكلات ايجاد شده براي نرم افزار ارتباطي وايبر، بسياري از كاربران ايراني به سمت استفاده از نرم افزار تلگرام سوق پيدا كردند و در مدت زمان كوتاهي اين نرم افزار توانست خود را به عنوان يكي از پر استفاده ترين اپليكيشن ها در داخل كشور معرفي كند.

 يكي از مشكلاتي كه در اولين روزهاي پيدايش اين نرم افزار گريبان گير كاربران بوده مشكل اشغال پيش از حد حافظه داخلي گوشي توسط تلگرام است. اما امروز تلگرام اعلام كرد كه براي اين مشكل راه حل جديدي را پيشنهاد كرده است.

راهكار تلگرام براي افزايش سرعت و كمبود حافظه!


بخشي عظيم از كاربران تلگرام در داخل كشور از گوشي هاي پايين رده و ميان رده استفاده مي كنند به همين علت و به سبب اينكه فضاي ذخيره سازي اطلاعات موجود بر روي اين گوشي ها با محدوديت مواجه است، كاربران ايراني براي استفاده از نرم افزار تلگرام هميشه با مشكلاتي روبرو بوده اند.

 تلگرام امروز با انتشار نسخه اي جديد از اين نرم افزار براي گوشي هاي هوشمند مبتني بر سيستم عامل هاي اندرويد و iOS قابليت جديدي را معرفي كرده است كه مي تواند تا حدود زيادي خيال كاربران را از بابت اين مشكل راحت كند

تلگرام در نسخه ۳٫۳٫۲ از نرم افزار خود قابليت جديدي با نام مديريت حافظه Cache در اختيار كاربران قرار داده است كه مي تواند به راحتي براي حذف بخش دلخواهي از اطلاعات كانال هاي مختلف، مورد استفاده قرار بگيرد.

 استفاده از اين قابليت جديد نرم افزار تلگرام تنها سبب مي شود كه اطلاعات دريافت شده و موجود در حافظه گوشي پاك شود اما با توجه به اينكه اين اطلاعات در سرورهاي تلگرام موجود هستند به راحتي امكان دسترسي دوباره به آنها ممكن خواهد بود.

براي استفاده از اين قابليت مراحل زير را طي كنيد.

ابتدا مطمئن شويد كه آخرين نسخه از نرم افزار تلگرام يعني نسخه ۳٫۳٫۲ را بر روي دستگاه خود نصب كرده ايد. با مراجعه به اين لينك ها مي توانيد اين نسخه جديد را دانلود و بر روي دستگاه خود نصب كنيد.

با مراجعه به منوي اصلي نرم افزار وارد بخش تنظيمات يا Settings شويد.

در منوي تنظيمات به دنبال گزينه اي با عنوان Cache Settings بگرديد و آن را انتخاب كنيد

راهكار تلگرام براي افزايش سرعت و كمبود حافظه!


پس از ورود به اين بخش مي توانيد با انتخاب هر يك از گزينه ها موجود، عمليات پاك سازي اطلاعات از حافظه خود را آغاز كنيد.

راهكار تلگرام براي افزايش سرعت و كمبود حافظه!


در بخشي منوي مربوط به Cache Settings گزينه اي با عنوان Keep Media تعبيه شده است كه كاربران مي توانند بنا به نظر خود يكي از گزينه هاي هفتگي، ماهانه و دائمي را براي آن انتخاب كنند. با انتخاب اين تنظيمات، تلگرام بنا به نياز كاربران، اطلاعات موجود در حافظه كش دستگاه را به صورت خودكار و در بازه زماني تعيين شده پاك مي كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد