افراط و تفريط يك نوع خود نمايشي است

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

افراط و تفريط يك نوع خود نمايشي است

افرادي كه در رفتار خود افراط و تفريط دارند دچار خود نمايشي هستند.

مجيد ابهري، آسيب شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد: افرادي كه اعتماد به نفس بسيار بالايي دارند و در مقابل‌شان افرادي كه اعتماد به نفسشان بي اندازه پايني است از نگاه رفتار شناسي ،‌دچار خود نمايشي در جامعه مي‌شوند و كوركورانه و بدون آگاهي از يك موضوع پيروي مي‌كند.
وي تصريح كرد: پوشيدن لباس‌هاي غير متعارف، آرايش و پيرايش خارج از حد استاندارد رفتاري و انجام حركات عجيب و غريب از نشانه‌هاي خود نمايشي هستند.
ابهري با بيان اينكه درخواست جلب توجه از ويژگي‌هاي اين افراد است افزود: اين افراد با قرار گرفتن در فضاي خاص متاسفانه نمي‌توانند بر احساسات خود غلبه كنند و علاقه شديدشان به جلب توجه ، آنها را به انجام رفتارهاي غير معقول ترغيب مي‌كند.
اين آسيب شناس در خصوص پيشگيري از رفتار خود نمايشي گفت: با آموزش مهارت‌هاي زندگي به جوانان و نوجوانان در خصوص مديريت غلبه بر احساس و كنترل هيجان‌هاي رفتاري از به وجود آمدن رفتار خود نمايشي در فرزندانمان پيشگيري كنيم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد