بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان +دانلود

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان +دانلود

بازي و سرگرمي جزو كارهاي اصلي است كه هر انساني در زمان كودكي خود، ساعاتش را با آن‌ها مي‌گذراند. شايد شما پدر و مادر باشيد يا به هر حال كودكي در خانواده خود داريد كه مي‌خواهيد بازي‌هاي سرگرم‌كننده در عين حال آموزنده، جزو برنامه‌هاي روزانه‌اش باشد.

 به گزارش مشرق، تا كنون پيش آمده بخواهيد كودك‌تان را با بازي‌هاي موبايل، تبلت و يا كنسول‌هاي بازي سرگرم كنيد و نگران محتواي موجود در آن‌ها باشيد؟ با اين گزارش همراه باشيد تا شما را با ليستي از بهترين بازي‌ها و اپليكيشن‌هاي آموزشي براي كودكان آشنا كنيم.
 
حتما وقت‌هايي بوده كه به فرزندتان اجازه دهيد با موبايل يا تبلت بازي كند فقط بخاطر اينكه چند دقيقه آرام و ساكت باشد! اما بازي‌هايي كه كودك با آنها سرگرم مي‌شود ممكن است حاوي اطلاعات و آموزش‌هايي باشند كه دوست نداريد با آنها آشنا شود. شما مي‌توانيد بازي‌هايي در موبايل يا حتي كنسول بازي‌تان نصب كنيد كه اطلاعات مفيدي را در اختيار كودك قرار دهد و حتي مي‌تواند از طريق همين بازي‌ها آموزش‌هاي صحيح و مفيدي ببيند. در ادامه مي‌توانيد با برخي از اين بازي‌ها آشنا شويد:
 
۱. Hungry Fish
 

بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود


اين بازي در واقع نوعي بازي و رياضي است كه در آن بايد به كمك انتخاب اعداد درست به ماهي غذا بدهيد. در اين بازي بايد با جمع و تقسيم كردن اعداد، عدد مناسب را بدست آوريد. اين بازي به كودكان شما كمك مي‌كند بهتر رياضي را فرا بگيرند. اين بازي از سطح بسيار ابتدايي براي كودكان ۴ تا ۶ سال آغاز مي‌شود و تا سطوح حرفه‌ايي براي بزرگسالان نيز پيش مي‌رود. مسئله اصلي انتخاب بهترين گزينه در كمترين زمان ممكن است. يعني جدا از اينكه ذهن كودك براي يافتن جواب درست مشغول مي‌شود، او بايد در كمترين زمان ممكن اين جواب را بيابد كه اين خود چالش بزرگي براي كودك است و ذهن او را پرورش مي‌دهد.
 

بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود

۲.  Dino Tales
 

بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود


در Dino Tales  مي‌توانيد همراه با ۷ بچه دايناسور دوست داشتني در جزيره‌ايي باستاني و جادويي به كاوش بپردازيد. دنياي دايناسورها را بررسي كنيد، حقايق شگفت‌انگيزي در مورد زندگي دايناسورها ياد بگيريد و هر ماجراجويي را براي خود به يك داستان منحصربه‌ فرد تبديل كنيد. اين بازي آموزشي به فرزندان‌تان اجازه مي‌دهد از نگاه بچه دايناسورهاي دوست داشتني به بررسي جزيره‌ايي باشكوه بپردازند. در اين بازي مي‌توانيدآزادانه در محيط به گشت و گذار بپردازيد، براي كشف فسيل‌ها زمين را حفر كنيد، نكته‌هاي جالبي در مورد طبيعت ياد بگيريد و همه سوالات خود را از يك دايناسور سخنگوي دانا به نام داروين بپرسيد. Dino Tales جدا از يك بازي سرگرم كننده، يك كتاب داستان زيبا و يك دانشنامه غني درباره حقايق ژوراسيك هم هست.
 

 بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود
بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود


۳.  Duolingo
 

بهترين بازي‌ها و نرم‌افزارهاي آموزشي براي كودكان+دانلود


اپليكيشن بعدي Duolingo نام دارد. اين اپليكيشن در كنار هزاران راه ديگر به كودكان شما كمك مي‌كند زبان‌هاي خارجي را بياموزند. در اين اپليكيشن جامع زبان‌هاي زيادي گنجانده شده است، اين زبان‌ها شامل اسپانيايي، فرانسوي، آلماني، پرتغالي، ايتاليايي و انگليسي مي‌شود. اين برنامه‌ي جالب واژه‌هاي زبان‌هاي مختلف را در دسته هاي مختلفي همچون حيوانات، غذاها، عبارات و اصول دسته بندي كرده است كه مي توانيد به آساني واژه‌هاي مربوط به هردسته را بياموزيد. با كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد به صورت درس‌به‌درس و با كمك تصاوير به يادگيري زبان خارجي بپردازيد. با تمام كردن كلمه‌هاي هر بخش نيز مدال طلايي كسب خواهيد كرد. از ديگر ويژگي‌هاي اين اپليكيشن مي توان به رايگان بودن آن، نداشتن تبليغات و عدم نياز به هرگونه هزينه اضافه اشاره كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد