تشرف جوان دندانپزشك بهايي به مكتب تشيع + عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

تشرف جوان دندانپزشك بهايي به مكتب تشيع + عكس

يكي از بهائيان تبريز در ديدار با امام جمعه تبريز، پس از انجام مصاحبه هاي ديني و توجيه كامل مكتب تشيع اثني عشري، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائيت به مكتب تشيع روي آورد.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان، يكي از بهائيان تبريز در ديدار با نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز، پس از انجام مصاحبه هاي ديني و توجيه كامل مكتب تشيع اثني عشري، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائيت به مكتب تشيع روي آورد.
 آيت الله مجتهد شبستري در اين ديدار ضمن تبريك به ايشان، گفت: دشمنان از همان صدر اسلام، در صدد ريشه كني اين دين الهي بوده اند و در همين راه خون هاي زيادي ريخته شده و افراد بسيار ارزشمند و بزرگي به شهادت رسيده اند.
تشرف جوان دندانپزشك بهايي به مكتب تشيع + عكس
وي افزود: دشمن، امروز نيز به صورت شبانه روزي در حال سمپاشي شبهات مختلف در جامعه است تا ذهن جوانان را مشغول خود كرده و آنان را از معنويات دور كند.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: فرقه ضاله بهائيت به خاطر تجزيه مسلمانان ايجاد شده است تا اگر بتواند همه مسلمانان را پراكنده كرده و به جان هم بياندازد اما به لطف خدا اين آرزو را به گور خواهد برد.
وي افزود: حوزه هاي علميه؛ علماء و روحانيون بايد بيش از پيش هوشيار باشند و شبهات را به صورت شبانه روزي رصد كنند و جواب هايي مستدل و قانع كننده دهند.
رئيس شوراي عالي مجمع جهاني اهل بيت(ع) گفت: اگر به دفاع از ارزش هاي اسلامي نپردازيم در آينده سخت پشيمان خواهيم شد و عمده اين وظيفه بر عهده حوزه و روحانيت است.
در ابتداي اين ديدار، پدرام نوايي، ضمن تشكر از زحمات آيت الله مجتهد شبستري، گفت: هر ديني كه دستخوش تغييرات بشري قرار گيرد، به هيچ دردي نخواهد خورد و بهائيت نيز از همين نوع است. اين فرقه پر از خلاء هاي معنوي است كه در آن هيچ بويي از خداوند متعال و معنويت به مشام انسان نمي رسد.
بر پايه اين گزارش، پدرام نوايي، بهائي و بهائي زاده است كه از همان دوران كودكي به خاطر بهائي بودن پدر، بر اين مسلك استوار بود كه پس از آشنايي با مكتب تشيع اثني عشري، علاقه وافري به تحقيق پيرامون آن پيدا مي كند و با كمك دوستاني كه آن ها را نعمت الهي مي داند درباره مكتب تشيع تحقيق مي كند.
وي كه متخصص رشته دندانپزشكي بوده و تحصيلات خود را در خارج سپري كرده است، فرقه بهائيت را بي پايه و بنيان عنوان كرد و آن را وسيله اي براي دشمني با اسلام خواند.
در پايان اين ديدار يك جلد كلام الله مجيد به همراه يك جلد رساله عمليه از طرف آيت الله مجتهد شبستري به آقاي نوايي اهدا شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد