كودك ايراني -نابغه دوساله ايراني در انگليس +عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

كودك ايراني -نابغه دوساله ايراني در انگليس +عكس

از ديرباز تاكنون ايرانيان از جمله مردمان باهوش در سراسر دنيا بوده اند و هم اكنون نيز بزرگترين دانشمندان دنيا از اهالي همين مرز و بوم هستند.
به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، در حالي كه بيشتر بچه هاي دوساله به دنبال بازي كردن هستند و بيشتر زمان خودشان را مقابل كامپيوتر و يا تلويزيون صرف مي كنند "شروين سرابي" به يادگيري پرچم هاي كشورهاي دنيا مي پردازد.

"شروين" كودك دوساله ايراني الاصل كه ساكن انگلستان است كه مادري انگليسي و پدري ايراني دارد. وي علي رغم سن كم مي تواند پرچم و همچنين نقشه 195 كشور دنيا را با دقت و بدون خطا نام ببرد.


او همچنين مي تواند به راحتي حرف بزند و نزديك به 500 لغت را نيز بخواند و همچنين اطلاعات بسيار زيادي در مورد آتش فشان ها و ستاره هاي دنباله دار دارد. او در حالي كه تنها 10 ماهه بود اولين لغت ها را به زبان آورد و در حالي كه تنها 18 ماه داشت مي توانست با تلفن هاي همراه به راحتي كار كند و اجزاي آن ها را مي شناخت.


"آماندا" مادر او مي گويد، پزشكان شروين را يك نابغه مي دانند و از ما درخواست كرده اند كه او را زودتر به مدرسه بفرستيم. وي همچنين گفته است كه چند شب پيش "شروين" مرا از خواب بيدار كرد و از من در مورد ايساك نيوتون و راز كشف جاذبه سوال مي كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد