شك در اسلام -اگر به اسلام شك داريد بياتو

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

شك در اسلام -اگر به اسلام شك داريد بياتو

اگربه اسلام شك داري بيا تو ( دانستني هاي ديني با دليل علمي) چراپيامبر خلوت با زنان را حرام كرد؟ + دليل علمي
اگربه اسلام شك داري بيا تو ( دانستني هاي ديني )
چرا پيامبر خلوت با زنان نامحرم و نگاه كردن به محرمات را منع كرد؟ اين چيزي است كه در اين بحث به آن خواهيم پرداخت همراه با دليل علمي...

«كافي است به مدت 5 دقيقه با زني نامحرم خلوت كني تا ميزان ترشح هورمون استرس در بدنت بيشتر شود» اين چيزي است كه يك تحقيق علمي جديد به آن دست يافته است. به نقل از روزنامه ديلي تلگراف!
دانشمندان در دانشگاه Valencia تاكيد مي كنند كه خلوت با زني زيبا منجر به بالا رفتن ترشح هورمون كورتيزول(cortisol) مي شود كه اين هورمون مسؤل ايجاد استرس در بدن است. با اينكه افرادي كه تحقيق بر روي آنها صورت گرفته سعي كردند كه چشم خود را از نگاه كردن و يا حتي خود را از فكر كردن باز بدارند ، ولي با اين همه اين مانع آن نشد كه جسم اين هورمون را ترشح نكند.
محققان مي گويند كه هورمون كورتيزول براي بدن ضروري است ولي بشرط اينكه به مقدار كم ترشح شود. ولي چنانچه ميزان ترشح اين هورمون بيش از اندازه متعارف شود و اين اتفاق چندين بار تكرار شود در اين صورت خطرناك است و امكان دارد بدن را به بيماري هاي خطرناكي از جمله امراض قلب، بالا رفتن فشار خون و مرض قند و يا مراض ديگر مبتلا مي سازد كه حتي ممكن است به ناتواني جنسي نيز بينجامد
اگربه اسلام شك داري بيا تو ( دانستني هاي ديني )

تصويري كه نمايان كننده ي كار هورمون كارتيزول. تحقيقي مي گويد كه بالا رفتن هورمون كورتيزول در حال خلوت با زن غريب و نامحرم بيشتر است. هر چقدر موقعيت خلوت تحريك آميزتر باشد به طبع آن ترشح اين هورمون نيز بالاتر مي رود!. اين هورمون هنگامي كه مرد با خواهر ، دختر ويا مادر خويش است تاثيري ندارد . و همانطور هنگامي كه يك مرد كنار مرد ديگري مي نشيند، ترشح اين هورمون بالا نمي رود. و فقط هنگامي كه يك مرد با زني نا آشنا و يا نامحرم خلوت كند اين هورمون به ميزان بالا ترشح مي شود و آن هنگام تاثيرش پديدار مي شود!
محققان مي گويند، مرد به محض اينكه زني غير آشنا در كنارش بنشيند تصور مي كند كه چگونه با او رابطه داشته باشد(به صورت ناخودآگاه). تحقيقي ديگر نيز تاكيد مي كند كه اين حالت (نگاه به زنان و فكر كردن به آنها) اگر تكرار شود در طول زمان فرد را به امراض مزمن و ناراحتي هاي روحي مانند افسردگي مبتلا مي سازد.
پيامبر خلوت را تحريم كرده است
همه ي ما اين حديث مشهور را شنيديم كه مي گويد: «هيچ مردي با زني خلوت نمي كند مگر اينكه سومي آنها شيطان است.». اين حديث خلوت با زن غريب(نامحرم) منع مي كند . پيامبر (ص) به اين شيوه خواسته است تا مسلمانان را از بسياري از امراض اجتماعي و جسمي مصون كند.
هنگامي كه مرد نگاه خود را از زنان(نامحرم) باز بدارد و از خلوت با آنان اجتناب كند، اين امر از انتشار فحشا جلوگيري مي كند كه به تبع آن جامعه وفرد از بسياري از مشكلات اجتماعي(و همچنين فرد از امراض) محفوظ مي مانند ... وبه هر كس كه پيام دين ما را قبول ندارد مي گوييم:«آيا اسلام دين شايسته ي احترام و اتباع نيست؟»

نويسنده: عبد الدائم الكحيل
ترجمه از سايت:www.kaheel7.com/ar
__________________
اگربه اسلام شك داري بيا تو ( دانستني هاي ديني )
و من
كنارپنجــــــــــــره گيرماندن ورفتن هستم
ماندنم معلوم نيست ورفتنم گيردر پنجـــــــــــــره ي بودنم
اي پنجــــــــــــره بگشاي دلت را
با من سخن بگو

بروم يا بمانم
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد