وزير بهداشت و ماجراي سه قلوهاي آسماني

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

وزير بهداشت و ماجراي سه قلوهاي آسماني

چشم هايي كه به آسمان باز شد
به گزارش نامه نيوز، سيد حسن قاضي زاده هاشمي با انتشار تصوير زير در صفحه شخصي اش نوشت: صبح ديروز، ساعت 9:30 از مركز بهداشتي درماني شهر ورزنه براي مادر بارداري كه سه قلو باردار بود، درخواست امداد شد. از پايگاه اورژانس115ورزنه آمبولانس مجهز به ICU اعزام شد اما همكاران خوب ما ارزيابي شان از وضعيت مادر، اين بود كه به اورژانس هوايي نياز است.

 

از طريق مركز فرماندهي عمليات (EOC) بالگرد به همراه تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي به شهر ورزنه اعزام شدند و مادر باردار را به همراه دو نفر از ماماهاي مركز بهداشتي درماني شهر ورزنه به سمت بيمارستان الزهرا س حركت دادند.


اما بالگرد به زمين ننشسته، در همان آسمان شهر اصفهان، فرايند زايمان پيشرفت كرد و به كمك تكنسين هاي فوريتهاي پزشكي و پرسنل مامايي، در كابين بالگرد، زايمان طبيعي انجام شد و نوزادان سه قلو شامل 2 پسر و يك دختر و همين طور مادر آنها سالم به زمين رسيدند.


خدا را شكر مي كنيم. زايمان سه قلو در مجهزترين بيمارستان هاي دنيا هم به سختي و غالبا با سزارين انجام مي شود. به دنيا آوردن اين سه نوزاد به روش طبيعي و آن هم در آن شرايط، شاهكار همكاران خوب تكنسين فوريت هاي پزشكي است كه به همه آنها خدا قوت مي گويم.


امداد هوايي يكي از بركات طرح تحول سلامت در دولت تدبير و اميد است كه اگر چه در شرايط سختي پايه گذاري شد، اما خوشحاليم كه نتايجي از جنس حيات و تولد و سلامت براي هموطنان به بار آورده است.

 

به چشم هاي نوزاد سمت راست نگاه كنيد كه براي اولين بار در آسمان رو به اين جهان باز شد. حس قشنگي دارد!

 

خسته نباشيد همه همكاران. نظام سلامت به وجود شما افتخار مي كند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تگ های زیر پشتیبانی میشود
<b> <strong> <em> <i> <u> <strike> <s> <sup> <sub> <blockquote> <code> <pre> <hr> <br> <p> <a> <span>