تست شخصيت با ناخن؛ شما چه شخصيتي داريـد؟!+تصوير

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

تست شخصيت با ناخن؛ شما چه شخصيتي داريـد؟!+تصوير

مي‌توانيد با مشاهده‌هاي ناخن‌هايتان اطلاعات زيادي راجع به شخصيتتان به دست آوريد. كافي است به ناخن‌هايتان نگاه كنيد و سعي كنيد نزديك‌ترين شكل را از تصوير انتخاب كنيد.

آفتاب : به گزارش فراديد، تست‌هايي از اين دست نكات كلي راجع به اشخاص مختلف را مطرح مي‌كنند كه اين مورد نيز به نوبه خود جالب است. اگر پس از مشاهده تصوير زير موفق نشديد كه دقيقا مدل ناخن خودتان را پيدا كنيد، كافي است نزديك‌ترين ساختار بين هشت مدل داده شده را انتخاب و مطلب مربوط به آن را بخوانيد. 

 قبل از هر چيز بايد گفت كه به اندازه تعداد افراد روي كره زمين، شخصيت متفاوت وجود دارد. بنابراين سعي شده تا همه شخصيت‌ها در اين هشت مورد دسته‌بندي شود.  

تست شخصيت با ناخن؛ شما چه شخصيتي داريـد؟!+تصوير


1. ناخن‌هاي بلند و مستطيلي 

اگر اين مدل ناخن را داريد پس خيلي خوش‌شانس هستيد. افرادي كه ناخن‌هاي بلند و مستطيلي دارند، كاملا اجتماعي بوده و مي‌تواند با ديگران روابط خوبي را برقرار كنند. به اين موارد تيزهوشي را نيز اضافه كنيد. 

 

شما از بودن در كنار ديگران لذت برده و مي‌توانيد خواسته‌هاي ديگران را نيز پيش‌بيني كنيد. علاوه بر اين، شما هميشه تلاش مي‌كنيد كه مسائل را از ابعاد گوناگون بررسي كنيد. به عبارت بهتر، اگر مشكلي پيش بيايد، شما تمام جنبه‌هاي آن در ابتدا بررسي كرده و راه‌حل ايده‌آل را براي آن انتخاب مي‌كنيد. اگر هم بحث سفر پيش بيايد، شما هميشه همه موارد را از قبل برنامه‌ريزي مي‌كنيد. 

 

 

2. ناخن‌هاي پهن و عريض 

 

از نظر شخصيتي كاملا منطقي هستيد و همه چيز را ارزيابي مي‌كنيد. نسنجيده حرفي نمي‌زند و راهنمايي‌هاي شما براي ديگران ارزشمند است، به همين دليل ديگران با دقت به حرف‌هاي شما گوشي مي‌دهند. شما همچنين قادريد به راحتي شخصيت ديگران را درك كنيد و در خيلي از موارد به غريزه‌تان اعتماد مي‌كنيد. 

 

ساختن چيزهاي جديد از مهم‌ترين ويژگي‌هاي شما است. شما براي مشاهده آثار خيلي از كارها منتظر مي‌مانيد. در ضمن نبايد ميزان علاقه شما به آرامش و مفيد بودن را ناديده گرفت. شما هميشه عاقلانه‌ترين راه‌حل را براي مسائل پيچيده در نظر مي‌گيريد. 

 

 

3. ناخن‌هاي كوتاه و گرد 

 

احتمال آتشي‌مزاج بودن شما خيلي زياد است، اما فراموش نكنيد كه ابتكار و خلاقيت در وجود شما موج مي‌زند و استعدادهايي داريد كه هنوز خودتان نمي‌دانيد! 

 

شما از زندگي خود كاملا راضي هستيد و به همين دليل ديگران از هم‌نشيني با شما خرسند هستند. نظر شما نسبت به دوستانتان به سادگي تغيير نمي‌كند و هر كاري از دستتان بربيايد براي عزيزانتان انجام مي‌دهيد. بيش از هر چيز  بايد گفت شما ماجراجو هستيد و براي رسيدن به خواسته‌هايتان نهايت تلاش خود را به كار مي‌گيريد. برخي اين خصوصيت شما را با لجبازي اشتباه مي‌گيرند، اما اين مسئله چيزي از ميزان مصمم بودن شما نمي‌كاهد. 

 

 

4. ناخن‌هاي كوتاه و جويده شده 

 

شما از بس كه ناخن‌هاي خود را مي‌جويد، اندازه‌‎هاي آن‌ها نامتناسب شده است. البته نگران نباشيد! اين مسئله نشان مي‌دهد كه شما آدمي بسيار حساس و باهوش هستيد. 

 

شما همواره در تلاشيد كه روابط خود با دوستان قديمي‌تان را مستحكم كنيد و از ايجاد روابط دوستي جديد هم هرگز جا نمي‌مانيد. دائم يك چيز را زير لب زمزمه مي‌كنيد: «از آن مترس كه هاي و هوي دارد، از آن بترس كه سر به تو دارد.» از نظر ظاهري نيز شما كاملا آرام به نظر مي‌رسيد، اما هميشه طغياني از احساسات در وجود شما است. دوستانتان نيز شما را فردي راستگو مي‌دانند. شما ترجيح مي‌دهد كه هميشه حقيقت را بگوييد، حتي اگر تلخ باشد. 

 

 

5. ناخن‌هاي بزرگ و مستطيلي شكل 

 

شما فردي بسيار ارزشمند بوده و مي‌توانيد ديگران را به خوبي مديريت كنيد، زيرا كاملا مسئوليت‌پذير هستيد. اطرافيان در مورد چيزهاي مهم به شما اعتماد مي‌كنند، زيرا اگر كاري به شما محول شود به بهترين شكل آن را انجام مي‌دهيد. شما با پشتكار زمان خود را صرف كاري مي‌كنيد، چرا كه كارهاي بزرگ اصلا از شما دور نيست. 

 

 

6. ناخن‌هاي مثلثي 

 

ترس و استرس توان غلبه كردن بر شما را ندارد، زيرا شما هميشه مصمم هستيد كه خواسته‌هاي اطرافيان را برآورده كنيد. اگر كاري به شما محول شود، با انرژي تمام وقت خود را صرف آن مي‌كنيد. از نظر شغلي هم شما كاملا سخت‌كوش و آينده‌نگر هستيد و نتيجه آن را هميشه در زندگي ديده‌ايد. 

 

 

7 , 8. ناخن‌هاي بيضي و/يا بلند 

 

بيضي بودن ناخن‌هايتان نشان از خلاقيت شما دارد. البته شانس هم هميشه با شما يار است. از جمله ويژگي‌هاي شما اين است كه همواره زيبايي را ستايش مي‌كنيد. دومين ويژگي شما آرام بودنتان است. برخي فكر مي‌كنيد كه شما بيش از حد كار مي‌كنيد، اما آن‌ها نمي‌دانند كه از كارتان لذت مي‌بريد. 

 

شخصيت شما به نحوي است كه از اتفاقات معمولي پرهيز مي‌كنيد و هميشه به دنبال راه‌حل‌هايي خاص و خلاقانه هستيد. شعارتان نيز است كه كار و تفريح و زندگي را نبايد با هم تركيب كرد. خستگي در زندگي شما اصلا معنايي ندارد، چرا كه مي‌دانيد چگونه خوشحال باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد