ساخت ساختمان نامريي+عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ساخت ساختمان نامريي+عكس

شايد در نگاه اول، اين عكس فقط يك منظره زيبا از جنگل به نظر برسد؛ اما در واقع ساختماني ۲۲ متري است كه به وسيله آيينه استتار شده است!

وبسايت مجله مهر: شايد در نگاه اول، اين عكس فقط يك منظره زيبا از جنگل به نظر برسد؛ اما در واقع ساختماني ۲۲ متري است كه به وسيله آيينه استتار شده است!

نماي بيروني اين ساختمان چوبي مرتفع با آيينه پوشيده شده است. به همين خاطر نور را بازتاب مي‌دهد و درنتيجه باعث مي‌شود نامرئي به نظر برسد. اين ساختمان نامرئي جالب در جنگل‌هاي نزديك به درياچه تاهو در كاليفرنيا واقع شده است. نماي آيينه‌اي شكل اين سازه موجب خطاي ديد افراد مي‌شود تا حدي كه آن‌ها خيال مي‌كنند اصلا خانه‌اي وجود ندارد. كار ساخت اين كلبه كه پروژه يكي از دانشگاه‌هاي كاليفرنيا است، در ماه ژوئن (ماه گذشته ميلادي) به پايان رسيد.

سخنگوي اين پروژه مي‌گويد: «در اطراف اين خانه ۱۳-۱۲ درخت وجود دارد كه تقريبا هم قدوقواره هم هستند. به خاطر شباهت اين درختان با هم و محل قرار گرفتنشان و همچنين بازتاب تصاوير آن‌ها توسط آيينه‌هاي سطح خانه، مردم قادر به تشخيص آن از جنگل نيستند.»

اين ساختمان نامرئي است!


درواقع اين پروژه باعث مي‌شود كه افراد فضاي بين اين درخت‌ها را مه آلود ببينند و دچار خطاي ديد شوند؛ تا جايي كه در و پنجره چوبي اين ساختمان را معلق در هوا ببينند!

اين ساختمان كه به عنوان انبار مورد استفاده قرار خواهد گرفت، ۱۰هزار دلاري براي سازندگانش خرج بر داشته است.

اين ساختمان نامرئي است!

اين ساختمان نامرئي است!

اين ساختمان نامرئي است!

اين ساختمان نامرئي است!

اين ساختمان نامرئي است!

اين ساختمان نامرئي است!

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد