افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ فضايي‌ها وجود دارند!

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ فضايي‌ها وجود دارند!

موجودات فضايي وجود دارند يا نه؟ بويد بوشمن (Boyd Bushman) به عنوان يك دانشمند اسبق آمريكايي قبل از مرگ به اين واقعيت اعتراف كرده است!
امتياز خبر: 92 از 100 تعداد راي دهندگان 9494
وب سايت گجت نيوز: بزرگ‌ترين سوال در تمام دنيا كه هنوز هيچ‌كسي نتوانسته پاسخي دقيق را براي آن ارائه كند، اين است كه آيا موجودات فضايي وجود دارند يا خير؟ از ايام بسيار دور، بشر در روياي كشف هم‌نوعاني از خود در ماوراي زمين بود. وقتي كه به دنياي اطراف خود مي‌نگريم، تماشاي ميلياردها ميليارد ستاره در پهنه وسيع كيهان ما را مجذوب خود خواهد كرد. آيا همه‌ي اين زيبايي‌ها مختص انسان طراحي شده‌اند؟ با گذشت زمان و پيشرفت علم و تكنولوژي، بشر توانست از محيط اطراف خود اطلاعات بيشتري را كسب كند. براي مثال، در قرن‌هاي گذشته سرانجام انسان توانست سياره‌هاي اطراف خود را به كمك تلسكوپ‌ها مورد بررسي قرار دهد.
 
بعد‌ها تلسكوپ‌هاي ما پيشرفت‌هاي چشم‌گيري پيدا كردند؛ تا جايي كه امروزه دانشمندان قادرند با استفاده از تلسكوپ‌هاي راديويي، حتي جزئي‌ترين سيگنال‌هاي فضايي را نيز دريافت كنند. با وجود اينكه تلاش براي كشف موجودات فضايي چندين دهه با جديت بسياري دنبال مي‌شود، اما هنوز خبر و يا شواهدي واقعي از آنان در دسترس نيست. به راستي چرا تصور مي‌كنيم كه ما در دنيا تنها هستيم؟
 
آيا سياست‌هاي پشت پرده ابر قدرت‌هاي جهان، واقعيتي شوم را از مردم پنهان مي‌كند؟ آيا بيگانگان در ميان ما حضور دارند؟ اين‌ها از جمله سوالاتي هستند كه رفته رفته گروهي را در جهان موسوم به نظريه‌پردازان توطئه تشكيل داد. توطئه‌پردازان بر اين باورند كه موجودات فضايي وجود دارند و بارها از سياره زمين ملاقات كرده‌اند. اما چه چيزي باعث مي‌شود كه اين واقعيت بسيار مهم از مردم پنهان مانده باشد؟

بويد بوشمن يكي از دانشمندان اسبق ايالات متحده آمريكا در منطقه 51 (Area 51) بود كه پيش از مرگش در سال 2014 اعلام كرد كه: موجودات فضايي وجود دارند ! او تجربيات شگفت‌انگيز خود در اين زمينه را با مهندس هوافضا «مارك پترسون» (Mark Patterson) در ميان گذاشت. بويد بوشمن پيش از مرگ خود اطلاعاتي را منتشر كرد، مطمئنا شما را در بهت و حيرت فرو خواهد برد!

دولت آمريكا همواره سعي داشته است كه پيشرفت‌هاي خود در زمينه علم و تكنولوژي را به رسانه‌ها ارائه كند تا مردمان داخل و خارج از اين كشور را نيز از دستاوردهاي خود آگاه سازد. اخيرا مقاله‌اي در رسانه‌هاي خبري معتبر آمريكايي منتشر شده كه اظهاراتي تكان‌دهنده از بويد بوشمن را به استحضار خوانندگان مي‌رساند.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

به راستي مردي دانشمند كه در آستانه مرگ قرار دارد، با گفتن حقيقت چه چيزي را به دست آورده و يا از دست مي‌دهد؟ هيچ چيز! همين امر، بر اظهارات بويد بوشمن اعتبار مي‌بخشد. دانشمند اسبق آمريكايي كه فعاليت‌ پر رنگي را در منطقه 51 داشت، آخرين گفته‌هاي خود را در قالب يك فايل ويديويي 30 دقيقه‌اي با جهانيان به اشتراك گذاشت و در آن اشاره‌هاي مستقيمي به بيگانگان و حضور آنان در زمين كرد. پس اگر نظر اين دانشمند فقيد را بخواهيد، بايد بگوييم: بله؛ موجودات فضايي وجود دارند !

ما نيز بر اين باور هستيم فردي كه در آستانه مرگ قرار دارد، از گفتن دروغ هيچ سودي نمي‌برد؛ از اين جهت به نظر مي‌رسد كه اين دانشمند فقيد قصد داشته پيش از آنكه از دنيا رخت بربندد، گوشه‌اي از حقيقت‌هاي دنيا را به اطلاع عموم مردم برساند.

بويد بوشمن در هفتم آگوست سال 2014 در ايالت آريزونا درگذشت. او پيش از مرگ خود يك دانشمند 78 ساله آمريكايي بود كه تصميم گرفت در لحظات باقي مانده حقايق پنهاني را فاش سازد. او سال‌ها شاهد آزمايشات و وقايع عجيب و غريبي بود كه براي ما همچون افسانه‌هاي اساطيري مي‌ماند!

بوشمن به طور حرفه‌اي ترجيح مي‌دهد كه خود را به عنوان يك دانشمند ارشد معرفي كند. او يك پيشگام واقعي و بزرگ در زمينه دفاع و امنيت ملي ايالات متحده آمريكا به شمار مي‌رفت كه تا زمان بازنشستگي‌ش در سال 2000، تعداد 27 پتنت را به نام خود ثبت كرده بود كه بسياري از آنان شامل اطلاعاتي محرمانه در سطوح دولتي و امنيتي هستند.

اعترافات مردي در آستانه مرگ

سابقه كاري 40 ساله بويد بوشمن، شامل كار با پيمانكاران وزارت دفاع از قبيل شركت هواپيماسازي هيوز (Hughes Aircraft)، جنرال دايناميكس (General Dynamics)، تگزاس اينسترومنتس (Texas Instruments )، لاكهيد مارتين (Lockheed Martin) است. علاوه بر اين به عنوان برخي از دستاوردهاي او مي‌توان به حضور در تيم توسعه موشك استرينگر (Stinger Missile)، جنگنده اف 16 (F16 Fighter) و تعداد بسياري از ديگر سلاح‌هاي پيشرفته اشاره كرد.

در اين فايل ويديويي، بويد بوشمن مصاحبه‌اي را در آخرين روزهاي عمر خود با مارك پترسون انجام داده كه بسياري از فعاليت‌هاي مخفيانه او در منطقه 51 را از زبان خودش مي‌شنويم. 19 نفر از اعضاي خدمه او در جريان تلاش براي مهندسي معكوس كردن فناوري بشقاب پرنده هاي موجودات فضايي براي ارتش درگذشتند! وي افزود كه موجودات فضايي وجود دارند و حتي از سال‌هاي دور به زمين آمده‌اند و هم‌اكنون نيز در پايگاه‌هاي نظامي ارتش ايالات متحده آمريكا مشغول به كار هستند و حتي برخي از آنان در همين پايگاه‌ها مي‌ميرند!

به عنوان يك دانشمند، من به نظريه‌ها بي‌اعتقاد هستم. اگر چيزي به كمك يك آزمون فيزيكي قابل اثبات نباشد، براي من قابل پذيرش نيست؛ چرا كه از سوي "آن‌ها” داده‌هايي به من و شما مي‌رسد.

هرچيزي كه قابل سنجش باشد درست تلقي مي‌شود و منظور اين دانشمند فقيد از "‌آن‌ها” در واقع موجودات فضايي است.

اين بيگانگان ساكن سياره‌اي با نام كوئينتونيا (Quintonia) هستند كه 68 هزار سال نوري با زمين فاصله دارد. بر اساس اظهارات بويد بوشمن، سفر بيگانگان به زمين تنها 45 دقيقه به طول مي‌انجامد. اين نشان مي‌دهد كه موجودات فضايي از نظر تكنولوژيكي بسيار پيشرفته هستند و مي‌توانند با سرعتي فراتر از نور در بين كهكشان‌ها سفر كنند. موجودات فضايي سياره كوئينتونيا ، داراي سفينه‌هاي فضايي بشقابي‌شكل هستند كه قطر آنان برابر با 11.5 متر است.

هر زمان كه موجودات فضايي از فضاي خارج به زمين سفر مي‌كنند، مسير پرواز ويژه‌اي را دنبال كرده و در نهايت سفينه خود را در حوالي منطقه 51 فرود مي‌آورند. بويد بوشمن مي‌گويد كه سفينه‌هاي آنان با استفاده از نيروي ضد گرانشي كار مي‌كند كه باعث مي‌شود پروازهاي آنان كاملا بدون صدا انجام گيرد.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

تا اينجاي ماجرا مي‌توان با استناد بر اظهارات بويد بوشمن گفت: موجودات فضايي وجود دارند ، اما نحوه برقراري آن‌ها چگونه است؟ بوشمن در اين باره اظهار كرد:

شما سوالي را از بيگانگان در ذهن خود مي‌پرسيد و در حالي كه در اتاق قدم مي‌زنيد، آنان پاسخ را با صداي خودتان و به كمك ارتباط تله‌پاتيك در ذهن‌تان قرار مي‌دهند!

او ادعا كرد كه بيگانگان ايستگاه خود در منطقه 51 را در حدود 230 سال قبل تاسيس كرده‌اند و قد آنان در حدود 1.5 متر است و شكل و شمايلي مشابه با انسان دارند.

پاهاي آنان داراي 5 انگشت به هم تنيده است و انگشتان آنان 30 درصد بلندتر از انگشتان ما انسان‌هاست. بيگانگان همچون ما داراي سر، گردن، دو دست و دو پا هستند كه هريك از آنان 5 انگشت دارد. اما شباهت‌هاي بيگانگان با انسان در همينجا خاتمه مي‌يابد؛ چرا كه در ساير زمينه‌ها تفاوت بسياري وجود دارد!

بويد بوشمن در اين مصاحبه ادعا كرد كه هرزگاهي وظيفه داشت كه در آزمايشگاه خود در لاكهيد مارتين، بخش‌هايي از وسايل نقليه بيگانگان را مورد بررسي قرار دهد. برخي از اين بشقاب پرنده‌ها داراي يك خاصيت ضدگرانشي بسيار قدرتمند و بعضي ديگر مقدار نامحدودي از الكتريسيته را دارا بودند. او به خاطر مي‌آورد كه در يك مورد، دانشمندان با استفاده از يك قطعه بسيار كوچك از كريستال ناشناخته، به مدت 6 ماه تمام، برق يك آزمايشگاه كاملا مجهز را تغذيه كردند!

تكنولوژي بيگانگان

تصور حضور موجودات فضايي در زمين و تمدن‌هاي بيگانه بسيار جذاب است. مطالعات و تحقيقات باستان‌شناسان بر روي معماري سازه‌هاي باستاني، آنان را شگفت‌زده مي‌كند. به راستي چگونه بيگانگان موفق شده‌اند چنين سازه‌هاي فوق‌العاده‌اي را با ابزارهايي ابتدايي بسازند؟

بناهاي تاريخي، شهرك‌هاي غول‌آسا و مقبره‌هاي باستاني از قبيل تمدن‌هاي اينكا، آزتك‌ها، ماياها، مصريان باستان و … از جمله مكان‌هايي هستند كه انسان را چندين قرن متحير ساخته است. چگونه ممكن است تمدني بتواند 3000 سال پيش از ميلاد حضرت مسيح، چنين بناهاي خارق‌العاده‌اي را آن هم با فناوري‌هاي ابتدايي احداث كند؟

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

مطمئنا چوب، طناب و سنگ‌شكن‌هاي ابتدايي از جمله ابزارهاي مرسوم براي بنا نهادن چنين سازه‌هايي نيست! بنابراين در صورتي كه انسان‌هاي باستاني براي ساخت چنين بناهايي از ماشين‌آلات پيشرفته استفاده كرده‌اند، بقاياي آنان كجاست؟

از اين جهت سوالي كه مطرح مي‌شود اين است كه آيا اين تمدن‌ها داراي فناوري‌هاي بيگانگان بوده‌اند كه ما از آنان بي‌اطلاع هستيم؟ اگر چنين است، به نظر مي‌رسد كه بخش بزرگي از وقايع تاريخي را نمي‌توان در كتب قديمي جستجو كرد.

نظريه‌پردازان توطئه

توطئه‌پردازان از دسته افرادي هستند كه گفته‌هاي سازمان‌هاي علمي و تحقيقاتي را به راحتي نمي‌پذيرند. يكي از شاخه‌هاي شناخته شده از توطئه‌پردازان در سراسر دنيا را مي‌توان به زمين تخت گرايان نسبت داد. شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد چطور امكان دارد گروهي از افراد در قرن 21 ميلادي و با اين همه تجهيزات ماهواره‌اي و دستاوردهاي فضايي، ادعا كنند كه زمين همچون يك سكه صاف و دايره‌اي شكل است!
 
در ميان آنان افراد تحصيل كرده بسياري در رشته‌هاي مرتبط را نيز مي‌توان يافت، اما ريشه چنين مسائلي در چيست؟ آن‌ها اعتقاد دارند كه موجودات فضايي وجود دارند ؛ اما بنابر دلايلي دولت‌مردان سعي مي‌كنند اين واقعيت را از جهان پنهان كنند.

به عقيده طرفداران تئوري توطئه، دولت‌ها و سازمان‌هاي فضايي همواره سعي دارند كه حقيقت را از مردم پنهان كرده و مسائلي دروغين را به جامعه تحويل دهند. از اين جهت امروزه تعداد هواداران اينگونه نظريه‌ها به شدت رو به افزايش است و با يك جستجوي ساده در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توانيد به مطالب و ويديوهاي بسياري در اين رابطه دست پيدا كنيد. در كنار اين‌ها، وب‌سايت يوتيوب نيز نقش پررنگي را بازي مي‌كند.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

با گسترش چشم‌گير طرفداران نظريه‌هاي توطئه، تعداد ويديوهاي مربوط به موجودات فضايي و يا ديده شدن يوفوهاي آنان به شدت رو به افزايش است. برخي از اين ويديوها بدون شك دروغي و ساختگي هستند و به خودي خود بر ماهيت واقعي اكتشافات فضايي ضربه وارد مي‌كنند.

صدها نفر از مردمان سراسر دنيا با مشاهده پديده‌هاي عجيب، ويديوي آن را به كمك اسمارت‌فون‌هاي خود تهيه كرده و در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك مي‌گذارند. بسياري از اين مشاهدات نيازمند دلايل و شواهد منطقي براي اثبات چنين ادعايي است. همزمان با تئوري‌پردازان، آزانس فضايي ناسا نيز سعي مي‌كند با ارائه توضيحاتي دقيق، مردم را از واقعيات‌ها باخبر سازد.

اما با استناد بر اظهارات بويد بوشمن مي‌توان به واقعيت‌هاي شگفت‌آوري از موجودات فضايي و تكنولوژي‌هاي آنان دست پيدا كرد. به گفته او، موجودات فضايي وجود دارند و بارها از سياره زمين بازديد كرده‌اند. تكنولوژي‌هاي آنان، به دفعات متعدد توسط بوشمن و همكاران او مورد تحقيق و بررسي قرار گرفته و حتي براي مهندسي معكوس كردن آنان نيز تلاش‌هاي بسياري صورت گرفته است.

تمدن‌هاي باستاني

بر اساس تخمين باستان‌شناسان، بناي استون هنج (Stonehenge) حدود 2000 الي 3000 سال پيش از ميلاد مسيح در انگلستان احداث شده است. بسياري از مردم عقيده دارند كه موجودات فضايي وجود دارند و اين بنا نيز توسط گونه‌اي از فرازميني ها ساخته شده كه در عهد باستان ساكن زمين بوده‌اند.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

اگر ما دانسته‌هاي فعلي خود از جهان اطراف خود را در نظر بگيريم، منطقي است كه تصور كنيم موجودات فضايي از گذشته‌اي بسيار دور با ما در تماس بوده باشند. بعضي از اين نژادهاي بيگانه حتي نقش بسيار مهمي را در تاريخ سياره بر عهده داشته‌اند كه از جمله آنان مي‌توان به بناي استون هنج اشاره كرد.

از طرف ديگر اثبات چنين نظريه‌اي نسبت به چند دهه قبل به شكل بسيار ساده‌تري امكان‌پذير است؛ چرا كه امروزه ميليون‌ها نفر از سراسر جهان، تفكرات يوفولوژيست‌ها را پذيرفته و بر اين باور هستند كه ما تنها موجودات هوشمند در پهنه گيتي نيستيم!

جهان ما

علم امروزي به ما مي‌گويد كه صدها سياره مشابه زمين در پهنه گيتي وجود دارد. از اين جهت، حتي اگر شكل‌گيري حيات را محدود به تصورات خود در دنيا بدانيم، باز هم بايد تاكنون بيگانگان را ملاقات كرده باشيم.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

واقعيت اين است كه در جهان هستي، ميلياردها كهكشان وجود دارد كه هريك از آنان طبيعتا ميلياردها ستاره را در دل خود جاي داده‌اند. اگر هر ستاره فقط يك سياره را در مدار خود داشته باشد، باز هم ميلياردها ميليارد جهان بالقوه براي شكل‌گيري حيات در اطراف ما وجود دارد. اين موضوع چندين دهه دانشمندان را غرق در خود ساخت و حتي نظريه‌اي تحت عنوان پارادوكس فرمي (Fermi Paradox) نيز براي آن مطرح شد. بر اساس اين نظريه بايد گفت كه موجودات فضايي وجود دارند ؛ اما چرا هنوز ما نتوانسته‌ايم آنان را ببينيم؟

كهكشان راه شيري

همچنين به لحاظ آماري غيرممكن است كه ما تنها گونه هوشمند در جهان باشيم؛ حتي در كهكشان راه شيري! ما قطعا مي‌توانيم فرض كنيم كه در كهكشان راه شيري تمدن‌هاي فرازميني ديگر نيز در حال زندگي هستند، چرا ما بايد خاص‌ترين موجودات دنيا باشيم؟ دانشمنداني از قبيل بويد بوشمن اعلام كرده‌اند كه موجودات فضايي وجود دارند و حتي ممكن است به صورت غيرفيزيكي به زندگي خود ادامه دهند! همچنين برخي از بيگانگان ممكن است مشابه انسان بوده و برخي ديگر هيچ تشابهي به ما نداشته باشند.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

علاوه بر اين، عمر كره زمين در حدود 4.5 ميليارد سال است و اولين نشانه‌هاي ظهور انسان در زمين در حدود 200 الي 300 هزار سال قبل آغاز شد. از طرفي عمر برخي از نقاط جهان اطراف ما تا 14 ميليارد سال نيز پيش‌بيني شده است. بنابراين آيا منطقي است كه تصور كنيم دنيا تا پيش از وجود ما خالي از سكنه بوده است؟ اين موضوع را هيچ عقل سليمي نمي‌پذيرد! از اين جهت مي‌توان گفت كه موجودات فضايي وجود دارند و طبيعي است كه تمدن‌هايي بسيار پيشرفته‌تر از ما نيز در گذشته وجود داشته باشند. حتي ممكن است پيش از ظهور بشر در زمين، سياره فعلي ما را تحت سلطه خود گرفته باشند.

آيا بشريت متعلق به زمين است؟

خيل عظيمي از دانشمنداني كه بر تاريخچه ظهور انسان مطالعه مي‌كنند معتقد هستند كه نژاد انسان به مكاني غير از زمين تعلق دارد! اين گروه از دانشمندان بر اين باورند كه ما انسان‌ها احتمالا زاده شده از يك نژاد بيگانه از موجودات فضايي هستيم كه در گذشته‌اي دور به زمين سفر كرده‌اند.

اگر ما بخواهيم كه تاريخ و طبيعت خود را به عنوان يك گونه از موجودات هوشمند بررسي كنيم، به نظر مي‌رسد كه بايد در ابتدا به تكنولوژي سفر در زمان دست پيدا كرده و ضمن بازگشت به ميليون‌ها سال قبل، ريشه اوليه ظهور انسان را كشف كنيم.

بين النهرين

مردمان باستاني منطقه بين‌النهرين يكي از تمدن‌هاي پيچيده و بسيار هوشمند در تاريخ سياره را تشكيل داده بودند. بسياري از دانشمندان بر اين باورند كه تكامل انسان در بين‌النهرين و از تاريخي در حدود 6500 سال پيش از ميلاد مسيح آغاز گشته است. اما لازم است بخاطر داشته باشيم كه آن‌ها اولين تمدن‌هاي حاضر بر روي زمين نبوده‌اند!

بين‌النهرين (واژه يوناني به معناي بين دو رود) يك منطقه باستاني در مديترانه شرفي بود كه از قسمت شمال توسط كوه‌هاي زاگرس و از جنوب شرقي توسط فلات عربي (عراق امروزي) و همچنين بخش‌هاي از ايران، سوريه و تركيه احاطه شده بود.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

به عقيده بسياري از باستان‌شناسان و مورخان، بين‌النهرين نخستين جايي بود كه جوامع متمدنانه شروع به شكل‌گيري كردند. گفته مي‌شود كه بين‌النهريني‌ها چندين امپراطوري و تمدن را توليد كردند كه مصنوعات باستاني بر جاي مانده از آن زمان، گواهي بر اين واقعيت هستند.

آنچه كه معمولا مي‌بينيم اين است كه شواهدي از گذشته ما ناپديد گشته و يا نابود شده است. به عنوان مثال، بيني‌ موجودات و يا انسان‌هاي باستاني در مجسمه‌ها، موميايي‌ها و يا حكاكي‌هاي مربوط به آنان ناپديد شده‌اند كه از مهم‌ترين آنان مي‌توان به مجسمه ابولهول (Sphinx) در مصر اشاره كرد.

افسانه اِنكي

در داستان‌هاي اساطيري سومري، اِنكي (Enki) يكي از خدايان برتر است. او فرزند آنو (Anu) و برادر ناتني انليل (Enlil) بود. انكي به معناي «پادشاه زمين» بوده و مورخان آورده‌اند كه علت انتصاب چنين عنواني اين است كه او اولين نژاد از پادشاهان فرازميني بود كه به زمين سفر كرد. علاوه بر اين، انكي نام اولين شهرهايي بود كه براي بيگانگان در زمين ساخته شد.

بر اساس افسانه‌هاي سومري، انكي يك پادشاه بيگانه است كه همراه با نينهورساگ (Ninhursag) به عنوان خداي كوهستان‌ها به زمين آمد.

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

زكريا سيتچين (Zecharia Sitchin) به عنوان يكي از اولين نويسندگان كتاب‌هاي مربوط به مباني فضانوردان باستاني پيشنهاد مي‌كند كه خدايان سومري با دستكاري ژنتيكي توانسته‌اند انسان امروزي را به وجود آورند. اگر چنين باشد، شايد نظريه تكامل داروين هم چندان دور از ذهن نباشد؟!

انكي اولين كسي بود كه دانش تمدن‌ها را به بشريت هديه داد و گفته مي‌شود حضور او بر روي زمين به تاريخي در حدود 300 هزار سال قبل و همزمان با دوره انسان خردمند (Homo Sapiens) برمي‌گردد.

بنابراين آيا موجودات فضايي وجود دارند؟

ما نيز همانند شما دچار سردرگمي شده‌ايم! آيا يوفوها واقعي هستند؟ آيا تمدن‌هاي بيگانه واقعيت دارند؟ آيا مي‌توانيم با مطالعه تاريخ، به وقايعي از حضور بيگانگان در زمين دست يافت؟ آيا اين احتمال وجود دارد كه بيگانگان همين حالا نيز در ميان ما باشند؟

بويد بوشمن با اظهارات خود در آستانه مرگ، يك توافق جامع بين دولت‌مردان و موجودات فضايي را به نمايش گذاشت: انسان‌ها و فرازميني‌ها به مخفي‌كاري‌هاي خود ادامه خواهند داد. آن‌ها معتقدند كه افشاي چنين واقعيتي مي‌تواند باعث ايجاد ناآرامي در جمعيت جهان شود. اما به شواهد حكايت از چيز ديگري‌ست!

چيزي كه اهميت دارد امنيت و ايمني ساكنين سياره زمين است. اگر حق با نظريه‌پردازان توطئه باشد، به نظر مي‌رسد وقت آن رسيده كه عموم مردم از اين تاريكي نجات يافته و با واقعيت‌ها رو به رو شوند. در صورتي كه مطمئن شويم هيچ تهديدي براي ما وجود ندارد، شايد بتوانيم همسايگان خود را كشف و به سياره خود دعوت كنيم.

نظر ناسا در اين باره چيست؟

افشاگري دانشمند آمريكايي قبل از مرگ؛ موجودات فضايي وجود دارند

اگر بويد بوشمن در واپسين روزهاي عمر خود، واقعيت امر را بازگو كرده باشد مي‌توان نتيجه گرفت كه موجودات فضايي وجود دارند و همين حالا نيز ممكن است در زمين در حال زندگي باشند. اما نظر ناسا در اين باره چيست؟ الن استوفان (Ellen Stofan) به عنوان يكي از دانشمندان ناسا مي‌گويد:

به احتمال بسيار قوي ما تا يك دهه آينده به شواهدي بسيار محكم از حيات در ماوراي زمين دست خواهيم يافت. من فكر مي‌كنم كه ما طي 20 تا 30 سال آينده شاهد يك اكتشاف بسيار بزرگ خواهيم بود.

ما اكنون مي‌دانيم به كجا و به چه شكل نگاه كنيم. در بسياري از موارد ما تكنولوژي لازم را در اختيار داريم و همين حالا نيز در مسير اجرايي كردن آن هستيم. بنابراين من فكر مي‌كنم كه در مسير درستي قدم برمي‌داريم.

جان ام گرانسفلد (John Mace Grunsfeld) فيزيكدان و فضانورد بازنشسته اهل كشور ايالات متحده آمريكانيز در اين باره مي‌گويد:

من فكر مي‌كنم كه تا كشف حيات فرازميني در منظومه شمسي (چه در دنياهاي يخي و چه در مريخ) تنها يك دهه و تا كشف حيات در مدار ستاره‌اي ديگر دو دهه فاصله داريم.

افشاگري جنجالي بويد بوشمن به عنوان يكي از دانشمندان اسبق آمريكايي قبل از مرگ سر و صداي بسياري را در ميان علاقه‌مندان به راه انداخت. نظر شما چيست؟ آيا موجودات فضايي وجود دارند؟ شما چه استدلالي را در اين باره ارائه مي‌كنيد؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد