اپليكيشني براي گرفتن عكس پرسنلي

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

اپليكيشني براي گرفتن عكس پرسنلي

اپليكيشني براي گرفتن عكس پرسنلي



عكس پرسنلي,اپليكيشن گرفتن عكس پرسنلي, اخبار تكنولوژي

اپليكيشن عكس‌ پرسنلي بانوان

 

اپليكيشني براي گرفتن عكس پرسنلي
قطعا گرفتن عكس پرسنلي آن هم در زماني كه فوري به اين عكس نياز داريد شما را در شرايط سخت و پيچيده‌اي قرار مي‌دهد. اما كمك گرفتن از اپليكيشن «عكس‌ پرسنلي بانوان» مي‌تواند اين پيچيدگي را براي شما كمي آسان‌تر كند.


همان‌طور كه از اسم اين اپليكيشن هم پيداست، اين اپ تنها مي‌تواند مورد استفاده خانم‌ها قرار بگيرد. به كمك اين اپليكيشن مي‌توانيد در عرض چند دقيقه يك عكس پرسنلي با حجاب با زمينه سفيد براي خود تهيه كنيد. اين اپ، 86 مقنعه و روسري و 170 فريم عينك مختلف براي امتحان روي صورت شما را در اختيارتان مي‌گذارد. براي شروع كار كافي است عكس مورد نظر خود را از گالري گوشي به اين برنامه منتقل كنيد، سپس از بين مقنعه‌هاي مختلف، يكي را كه با چهره شما هماهنگ است انتخاب و عكس را با جابه‌جايي و زوم (توسط دو انگشت)، در محل مناسب قرار دهيد.


اگر دوست داريد در اين عكس پرسنلي از عينك استفاده كنيد مي‌توانيد از عينك‌هاي مخصوص در اپ استفاده و با دو انگشت آن را كوچك يا بزرگ كنيد. در صورت نياز به جابه‌جايي با دقت بالا (يك پيكسل) امكان حركت عكس به كمك 4 كليد بالا، پايين، چپ و راست به ميزان يك پيكسل نيز وجود دارد تا بتوانيد به بهترين نحو، عكس را درون مقنعه پيش‌فرض اپليكيشن جابه‌جا كنيد. بعد از رسيدن به نتيجه نهايي حالا مي‌توانيد فايل عكس را در ابعاد 472 در 354 پيكسل و با وضوح تصوير 72 DPI در گوشي خود ذخيره كنيد.
منبع : donya-e-eqtesad.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد