ترجمه مستقيم متن در نرم‌افزارها به كمك Google Now

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ترجمه مستقيم متن در نرم‌افزارها به كمك Google Now

ترجمه مستقيم متن در نرم‌افزارها به كمك Google Now

 
 
ايتنا- سيستم خدماتي گوگل يعني گوگل Now به‌تازگي قابليت جديدي را ارائه كرده است كه به‌موجب آن در هر نرم‌افزاري با انتخاب متن موردنظر مي‌توان ترجمه متن ياد شده را در اختيار داشت.
ترجمه مستقيم متن در نرم‌افزارها به كمك Google Now



سيستم خدماتي گوگل يعني Google Now به‌تازگي قابليت جديدي را ارائه كرده است كه به‌موجب آن در هر نرم‌افزاري با انتخاب متن موردنظر مي‌توان ترجمه متن ياد شده را در اختيار داشت.


به گزارش ايتنا از رايورز به نقل از وب‌سايت خبري تحليلي cnet، بسياري از ما در طول روز از نرم‌افزارهاي متعددي استفاده مي‌كنيم كه اين نرم‌افزارها در برخي از موارد به زبان مادري ما نيستند.

معمولا ترجمه محتواي اين نرم‌افزارها به كمك سيستم‌هاي ترجمه مجزا بسيار دشوار و عذاب‌آور است و حتي در برخي از موارد مي‌تواند منجر به پشيماني از استفاده از نرم‌افزار ياد شده شود.

 


حال سيستم Google Now قابليتي جديد را براي حل اين مشكل ارائه كرده است كه اين قابليت مي‌تواند بسياري از كاربران را آسوده‌خاطر سازد.

اين قابليت جديد موجب مي‌شود تا بتوان با انتخاب محتواي متني يك نرم‌افزار، ترجمه آن را به كمك سيستم Google Now بر روي لايه خروجي نرم‌افزار دريافت كرد.

شايان ذكر است كه پيش از اين، اين قابليت براي محتواي متني وب‌سايت‌ها در دسترس بود ولي افزوده شدن نسخه كاركرد نرم‌افزاري مي‌تواند منجر به تكامل اين سيستم و آسودگي كاربران شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد