بازيابي عكس هاي پاك شده از گوشي هوشمند+ آموزش

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

بازيابي عكس هاي پاك شده از گوشي هوشمند+ آموزش

بازيابي عكس هاي پاك شده از گوشي هوشمند+ آموزش



 

حتما تا به حال براي شما هم پيش آمده كه عكسي را به طور ناخواسته از گوشي اندرويدي خود پاك كرده باشيد يا اينكه به دليل وجود نقصي در گوشي، همه اطلاعات آن به يك باره از دست رفته باشد. در اينجا است كه احساس حسرت بخاطر از دست دادن عكس هايي با ارزش تمام وجودتان را فرا مي گيرد. امروز قصد داريم روشي را براي بازيابي عكس هاي با ارزش پاك شده از گوشي اندرويدي شما معرفي كنيم.

 

اپليكيشن FonePaw Android Data recovery با رابط كاربرپسند خود به سادگي تصاوير از دست رفته شما را بازيابي مي كند. توصيه مي كنيم اين اپليكيشن را حتي اگر در حال حاضر به آن نياز نداريد هم نصب كنيد، چرا كه براي بازيابي تصاوير در صورت از دست دادن آنها، سرعت عمل شرط نخست موفقيت خواهد بود.

 

حال فرض كنيد تصويري به طور ناخواسته از گوشي شما پاك شده است. نخستين كاري كه لازم است انجام دهيد، قطع كردن اتصال گوشي خود به اينترنت است. چرا كه اگر فايل جديدي از طريق اينترنت وارد گوشي شده و در آن ذخيره شود، بازيابي فايل قبلي بسيار دشوار و حتي غيرممكن خواهد بود. همچنين به ياد داشته باشيد كه اين برنامه براي بازيابي تصاوير به دسترسي روت نياز دارد.

 

نكته مهم ديگر اين است كه اين برنامه بايد روي كامپيوتر (مك يا ويندوز) نصب شود. پس از نصب، محيط برنامه به اين شكل خواهد بود. حال گوشي خود را به كامپيوتر متصل كرده و حالت Debugging را فعال كنيد. اگر پيام مشابهي روي كامپيوتر خود دريافت كرديد نيز آن را تاييد كنيد.

 

حال مي توانيد نوع فايلي كه قصد بازيابي آن را داريد انتخاب كنيد. در مرحله بعد اسكن گوشي شما آغاز مي شود. در اين مرحله پيامي روي گوشي نمايش داده مي شود، آن را تاييد كنيد. پس از تكميل اسكن، گوشي به طور خودكار ريستارت مي شود. صبور باشيد تا گوشي به طور كامل روشن و قابل استفاده شود. هر پيامي كه براي دسترسي به فايل هاي گوشي از سوي اين برنامه دريافت كرديد را تاييد كنيد.

 

نرم افزار بازيابي عكس , نرم افزار جهت بازيابي عكس

بازيابي عكس هاي پاك شده از گوشي اندرويدي

 

تمامي فايل هاي حذف شده از گوشي خود را در اين صفحه مشاهده مي كنيد. هركدام كه مدنظر شما است را انتخاب كنيد، گزينه recover را انتخاب كنيد و كار به همين سادگي به پايان مي رسد.

 

بازيابي عكس هاي پاك شده در اندرويد,بازيابي عكس هاي پاك شده

اپليكيشن FonePaw Android Data recovery به سادگي تصاوير شما را بازيابي مي كند

 

منبع:yjc.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد