حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكرها در تلگرام

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكرها در تلگرام

در مطلب امروز قصد داريم چند راهكار ساده براي حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكر ها در گروه و كانال هاي تلگرام ارائه نماييم.

به گزارش مشرق، امروز كمتر كاربري پيدا مي شود كه با وجود داشتن گوشي هوشمند، تلگرام را بر روي اسمارت فون خود نصب نكرده باشد، چرا كه تلگرام به يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در ايران تبديل شده است.

در صورتي كه پس از مدتي با تلگرام مشكل پيدا كرده ايد و عكس ها، فيلم ها و استيكر هاي موجود در پيام و كانال ها براي شما باز نمي شود با ما در ادامه همراه باشيد.

در مطلب امروز قصد داريم چند راهكار ساده براي حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكر ها در گروه و كانال هاي تلگرام ارائه نماييم.

بسياري از كاربران تلگرام تصور مي كنند كه مشكل لود نشدن عكس ها و فيلم هاي تلگرام به دليل سرعت پايين اينترنت آن ها مي باشد. اما كاربري كه دچار اين مشكل شود با سرعت هاي بالاتر نيز قادر به باز كردن فيلم و عكس هاي موجود در گروه و كانال هاي تلگرام نخواهد بود.

دليلي كه باعث لود نشدن عكس ها و فيلم هاي شما در تلگرام شده است، مباحث مربوط به كش برنامه تلگرام مي باشد. در صورتي كه در گروه ها و كانال هاي زيادي عضو هستيد، عكس ها و فيلم هاي فرستاده شده ي گروه و كانال ها در پوشه Telegram شما ذخيره خواهد شد و هرچه كه بيشتر در گروه ها و كانال ها عضو باشيد، روزانه عكس و فيلم هاي بيشتري دريافت مي كند.
اين اطلاعات كش حساب مي شوند و رفته رفته نيز به حجم آن ها اضافه مي شود. در صورتي كه تابحال كش برنامه ي تلگرام را پاك نكرده ايد ممكن است پوشه كش شما حجمي حدود ۱ تا ۲ گيگابايت را داشته باشد.

اين موضوع باعث كند شدن و اختلال سرعت در تلگرام مي شود كه يكي از نشانه هاي آن لود نشدن عكس، فيلم، موسيقي هاي موجود در تلگرام است.

براي حل اين مشكل كافيست كش موجود در برنامه تلگرام را پاك نماييد، با انجام اين كار فيلم و عكس هاي دريافت شده در پوشه ي كش پاك خواهد شد. اما پيام هاي رد و بدل شده به هيچ عنوان حذف نخواهند شد.

اما چگونه كش برنامه تلگرام را پاك كنيم؟

براي پاك كردن كش برنامه تلگرام به تنظيمات يا Settings برنامه مراجعه نموده و سپس به بخش Cache Settings مراجعه كنيد.

حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكرها در تلگرام


گزينه Clear Cache را انتخاب كنيد.

اكنون تمامي گزينه ها را انتخاب كرده و سپس دكمه ي قرمز رنگ Clear Cache را انتخاب كنيد.

حل مشكل لود نشدن عكس، فيلم و استيكرها در تلگرام


يكي ديگر از دلايل به وجود آمدن اين مشكل، پر شدن حافظه ي گوشي شما مي باشد. براي اين منظور برنامه Clean Master را بر روي گوشي خود نصب كرده و فايل هاي اضافه را پاك كنيد. يا اينكه كش گوشي خود را به صورت كامل پاك نماييد.

همچنين در صورتي كه هنوز نيز اين مشكل پا برجاست بهتر است اينترنت گوشي خود.را تغيير داده يا از اينترنت واي-فاي استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد