50 مكان در دنيا كه نگران‌كننده هستند

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

50 مكان در دنيا كه نگران‌كننده هستند

شايد بهتر بود نامش را مي‌گذاشتيم: “50 مكان در دنيا كه واقعا ترسناك هستند!” اما چه مي‌شود اگر كمي شجاعانه‌تر برخورد كنيم و نامشان را ترسناك نگذاريم؟ زمين جاييست پر از عجايب و زيبايي‌هايي كه برخي از آنان تكان‌دهنده هستند.
وبسايت ترنجي - سحر حاصلي: شايد بهتر بود نامش را مي‌گذاشتيم: "50 مكان در دنيا كه واقعا ترسناك هستند!” اما چه مي‌شود اگر كمي شجاعانه‌تر برخورد كنيم و نامشان را ترسناك نگذاريم؟ زمين جاييست پر از عجايب و زيبايي‌هايي كه برخي از آنان تكان‌دهنده هستند. اما اين منزل بزرگ هرچقدر هم وهم‌آور باشد، خانه ماست و جاييست كه در آن آرامش گرفته‌ايم. كره‌اي به مساحتي بزرگ كه از كوه و دشت و دريا و خشكي و انواع حيوان و پرنده و  انسان پر شده است.

در اين دسته از مطالب ادامه‌دار قرار است به 50 مكان در دنيا كه اسراري مرموزانه در دل خود نهفته دارند، سربزنيم و كمي خانه‌ي بزرگ خودمان را بهتر بشناسيم.

در ادامه به 5 مكان اول ليست سري مي‌زنيم تا اولين پنج مكان فريبنده‌ي زمين را بيشتر بشناسيم:

1. The Door to Hell  :  دروازه‌اي به جهنم

50 مكان در دنيا كه به طور جدي نگران‌كننده هستند؛ شماره 1

اگر از خوانندگان خيلي قديمي "مطلب ساعت 24 ” بوده باشيد حتما دروازه جهنم را خاطرتان هست. گودالي كه به شكلي ترسناك آتشين و بزرگ است. گفته شده كه دليل صورت سرخ و آتشين اين گودال متصاعد شدن گاز طبيعي مي‌باشد. تركمنستان جاييست كه مي‌توانيد دروازه جهنم را از نزديك تماشا كنيد و از هيبت ترسناكش لذت ببريد. همچنين قضيه جالب‌تر مي‌شود وقتي كه بدانيد از سال 1971 ميلادي تا كنون (2016 ميلادي) همچنان اين گودال به سوخته شدن ادامه مي‌دهد!



2. Bisti/De-Na-Zin Wilderness  :  بيابان Bisti/De-Na-Zin

50 مكان در دنيا كه به طور جدي نگران‌كننده هستند؛ شماره 1

41170 هكتار بيابان كه به دليل فرسايش به مكاني كاملا متروكه تبديل شده است. منطقه San Juan County واقع در نيومكزيكو (New Mexico) ميزبان اين بيابان سراسر اسرار است. به گفته محققان در اين بيابان هيچ موجود زنده‌اي يافت نمي‌شود. با اين حال تعدادي فسيل ديده شده كه شايد سر نخ‌هايي از كلاف سردرگم گذشته به دست محققان بسپارد.



3. The Island of Dolls  :  جزيره عروسك‌ها

50 مكان در دنيا كه به طور جدي نگران‌كننده هستند؛ شماره 1

حتي نامش هم ايجاد وحشت مي‌كند چه برسد به اين كه واقعا در چنين مكاني حضور داشته باشيد! در جنوب شهر مكزيك شما مي‌توانيد اين عروسك‌ها را تماشا كنيد. اين جنگل كه سراسر پوشيده شده از عروسك‌هايي شبح‌وار است، با قصد خاصي ساخته شده است. به گفته افسانه‌ها، اين عروسك‌ها هدايايي هستند به دختركي كه سال‌ها پيش در كانال غرق شده است. حال آن كه واقعيت را چه كسي مي‌داند، اطلاعي موجود نيست…



4. Suicide Forest  : جنگل خودكشي

50 مكان در دنيا كه به طور جدي نگران‌كننده هستند؛ شماره 1

ديگر وقت آن رسيده كه به ژاپن منطقه Fuji سفر كنيم و از جنگلي سراسر سبزي و آرامش لذت ببريم. اينجا پوشيده شده از زمين‌هايي سنگلاخي و غارهايي يخي است. با وجود اين زيبايي‌هاي طبيعي، اين جنگل كه معروف به خودكشي است، معروف‌ترين مكان براي خودكشي در ژاپن شناخته مي‌شود! حال آن كه واقعا چطور مي‌شود با ديدن اين مناظر و غرق شدن در اكسيژن‌هاي پاك، باز هم به چنين عمل دردناكي دست زد؟



5. The Skull Chapel  :  كليساي جمجمه

50 مكان در دنيا كه به طور جدي نگران‌كننده هستند؛ شماره 1

كليسايي لهستاني كه به سبب جمجمه‌ و استخوان‌هاي آدميزاد تزيين شده است. قبلا هم اين كليساي عجيب را معرفي كرده بوديم و توضيحاتي مفصل از آن ارايه كرديم. اجازه بدهيد ماجرا را اينطور برايتان تعريف كنم كه اين كليسا در غاري ترسناك واقع شده است؛ علاوه بر اين، تزيينات جمجمه‌اي و استخواني كليسا خبر از بيش از 3000 انسان مي‌دهد كه اين آمار براي استخوان‌هاي نيمه كامل به 20000 عدد هم مي‌رسد…
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد