بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

تعداد زيادي از بازي هاي سبك رانندگي براي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS منتشر شده اند و به دليل تقاضاي گسترده اي كه همچنان براي اين بازي ها وجود دارد هر سال هم عنوان هاي جديدتري به اين بازي ها اضافه مي شوند. اگر دنبال 6 بازي مجاني كه در اين ژانر ميان بهترين ها قرار دارند مي گرديد بد نيست به اين ليست نگاهي بيندازيد.

ديجي كالا مگ: تعداد زيادي از بازي هاي سبك رانندگي براي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS منتشر شده اند و به دليل تقاضاي گسترده اي كه همچنان براي اين بازي ها وجود دارد هر سال هم عنوان هاي جديدتري به اين بازي ها اضافه مي  شوند. اگر دنبال 6 بازي مجاني كه در اين ژانر ميان بهترين ها قرار دارند مي گرديد بد نيست به اين ليست نگاهي بيندازيد.

1) Asphalt Nitro

اين بازي در حال حاضر صرفا براي اندرويد عرضه شده اما احتمال دارد به زودي براي سيستم عامل iOS هم عرضه شود. اين بازي از شما حجم كمي مي گيرد (حدود 28 مگابايت) اما اين حجم كم به معني كيفيت پايين بازي نيست. اين بازي را مي توانيد از اينجا دانلود كنيد.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

 



2) Drag Racing Classic 2

از فورد موستانگ كلاسيك گرفته تا يك بي ام و آخرين مدل؛ مي توانيد با طيف وسيعي از ماشين ها رانندگي كنيد. با قابليت بازي آنلاين اين اپليكيشن هم مي شود با دوستان تان يا افراد ناشناس در سراسر جهان رقابت كنيد. بازي را براي اندرويد از اينجا و براي iOS از اينجا دانلود كنيد.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

 



3) Jet Car Stunts 2

اين بازي كه در ادامه قسمت 1 عرضه شده كمي با بازي هاي معمولي سبك رانندگي متفاوت است و تسلط بر آن هم براي تان بيشتر طول مي كشد. با ماشين هاي بسيار پرسرعت در يك مسير تخيلي پر از پرش و فرود آمدن سر و كار خواهيد داشت. اين بازي هم براي اندرويد قابل دانلود است و هم براي iOS عرضه شده.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

 



4) Racing in Car

همانطور كه از اسم بازي معلوم است زاويه ديد شما در اين بازي از درون ماشيني است كه سوارش شده ايد. شبيه زندگي واقعي در محيطي كه به واقعيت نزديك است رانندگي كنيد و لذت ببريد. بازي را براي اندرويد از اينجا و براي iOS هم از اينجا دانلود كنيد.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

 



5)  Splash Cars

اين بازي يك وجه جديد به بازي هاي سبك رانندگي افزوده و آن هم رنگ است. تا وقتي بنزين داريد بايد خيابان ها را رنگ كنيد و مراقب هم باشيد گير پليس نيفتيد. بازي براي اندرويد عرضه شده و براي iOS هم از اينجا قابل دانلود است.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

 



6)  Traffic Rider

پشت يك موتورسيكلت بنشينيد و در ترافيك بي انتهاي اتوبان ها رانندگي كنيد. از ماشين هاي ديگر سبقت بگيريد و با به دست آوردن پول موتورتان را بروز كنيد. بازي را براي اندرويد از اينجا و براي iOS از اينجا دانلود كنيد.

بهترين بازي هاي رايگان سبك رانندگي

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد