كشنده ترين مخدرهاي خياباني

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

كشنده ترين مخدرهاي خياباني

كشنده ترين مخدرهاي خياباني

كشنده ترين مخدرهاي خياباني

به گزارش نازوب، پزشكان معتقدند كه برخي مخدرهاي طبيعي مي‌توانند تحت نظر متخصص كاربردهاي درماني داشته باشند اما بسياري از موادمخدري كه اين روزها با قيمت‌هاي پايين به فروش مي‌رسند حاوي مواد شيميايي مصنوعي و سمي هستند كه براي بدن فقط عوارض مخرب و كشنده دارند اما به دليل قيمت پايين به راحتي خريد و فروش مي‌شوند و اصطلاح «مخدر خياباني» به آنها اطلاق مي‌شود.

 

اين مخدرهاي سمي كه 10 نمونه از كشنده‌ترين‌هاي آنها از جمله نمك حمام،whonnga ،AH-7221، كريستال و purple drank در اين گزارش معرفي شده‌اند با گذشت زمان بافت‌هاي بدن را از هم متلاشي مي‌كنند.

 

در اين فهرست كروكوديل رتبه نخست را دارد و خطرناك‌ترين نوع مخدر محسوب مي‌شود. مصرف اين مخدر كه گوشت بدن را فاسد كرده و از بين مي‌برد در مناطق فقيرنشين روسيه به طور گسترده شايع است و معتادان به آن، معمولا دوز كشنده‌اي از اپيوئيد (داروهاي مخدر)، كدئين و بنزين را به بدن تزريق مي‌كنند. قيمت اين ماده مخدر يك سوم هروئين است و افراد با درآمد پايين به مصرف آن تمايل بيشتري دارند.

 

مخدر خياباني whoonga نيز كه مصرف آن در سال‌هاي گذشته در آفريقاي جنوبي شيوع پيدا كرده، دومين ماده كشنده در اين فهرست است و رتبه سوم نيز به نمك حمام اختصاص دارد.

 

گزارش منتشر شده در سال 2013 در آمريكا نشان مي‌دهد كه در سال 2011 ميلادي، 22 هزار نفر به دليل مصرف اين ماده مخدر به اورژانس‌هاي اين كشور مراجعه كرده‌اند. اين ماده مخدر مشكلاتي همچون افزايش فشارخون، اختلالات رواني و افكار خودكشي را متوجه مصرف‌كننده مي‌كند.

 

بنابراين گزارش، 10 مخدري كه در اين فهرست قرار مي‌گيرند شامل كروكوديل، whoongan، نمك حمام، كراك كوكائين، هروئين، فلاكا، AH-7221، كريستال، purple drank و اسكوپولاين هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد