ساخت چتر هوشمند با عملكرد متفاوت

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ساخت چتر هوشمند با عملكرد متفاوت

ساخت چتر هوشمند با عملكرد متفاوت



چتر هوشمند,ويژگي هاي چتر هوشمند,كاربردهاي چتر هوشمند

چتر هوشمند قرار است در سه رنگ عرضه شود

 

 چتر هوشمند ساخته شد
يك شركت اروپايي چتر هوشمندي را ساخته است كه با متصل شدن به گوشي هوشمند عملكردي متفاوت را براي كاربر خود به همراه مي آورد.

با داشتن چتر هوشمند ديگر نيازي به حمل چتر براي استفاده احتمالي در برابر بارندگي نيست. يك شركت اروپايي با ساخت نسل جديدي از چترها، اين مسئله را حل كرده است و مي توان تنها در زمانيكه بارندگي قطعي است از چتر استفاده كرد.

 

چتر هوشمند,كاربردهاي چتر هوشمند,ويژگي هاي چتر هوشمند

چتر هوشمند مي تواند زمان وقوع بارندگي را به كاربر اطلاع دهد

 

در دسته چترهاي جديد هوشمند تعدادي حسگر تعبيه شده است كه مي توانند، رطوبت، دما، فشار و نور موجود در هوا را اندازه گيري كنند و با پردازش اطلاعات، زمان وقوع بارندگي را به كاربر خود اطلاع دهند. با نصب برنامه اي خاص بر روي گوشي هوشمند كه مرتبط با اين چتر هوشمند است، اطلاعات پردازش مي شوند و ۱۵ دقيقه قبل از وقوع بارندگي به كاربر خود پيام هشدار مي فرستد تا چتر را با خود حمل كند.

 

همچنين بر روي دسته اين چتر هوشمند نوعي زنگ و چراغ وجود دارد تا در صورت عدم نزديك بودن كاربر به گوشي خود از روي علائم دسته چتر متوجه زمان بارندگي شود. اين چتر هوشمند قرار است در سه رنگ سفيد، سياه و آفتابي عرضه شود.

منبع : mehrnews.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد