با رقيب جدي تلگرام آشنا شويد + آموزش

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

با رقيب جدي تلگرام آشنا شويد + آموزش

با رقيب جدي تلگرام آشنا شويد + آموزش



پيام‌هاي تصويري, آموزش كار با اپليكيشن ringID

با استفاده از اپليكيشن ringID مي توان موزيكهاي خود را با دوستانمان به اشتراك بگذاريم


شما مي توانيد با اپليكيشن ringID ، با پايين ترين سرعت اينترنت بهترين پيام هاي تصويري با كيفيت HD را در كمترين زمان ممكن براي دوستانتان ارسال كنيد.

 

تاكنون با اپليكيشن‌هاي پيام رسان مختلفي نظير واتس اپ، اُوو، تلگرام، اسكايپ و … آشنا شده ايد كه به كاربرانشان امكان برقراري تماس تصويري را اهدا مي‌نمايند. اما همانطور كه مي‌دانيد اين تماس‌هاي تصويري براي اتصال هم به سرعت و هم به پهناي باند بالايي از اينترنت نيازمندند. در اين مقاله قصد داريم تا به معرفي يك اپليكيشن بپردازيم كه ادعا مي‌كند مي‌توانيد به وسيله آن پيام‌هاي تصويري با كيفيت HD و در كمترين زمان ممكن براي دوستانتان ارسال نماييد.

 

شبكه هاي اجتماعي, اپليكيشن‌هاي پيام رسان

اپليكيشن ringID با پايين ترين سرعت اينترنت بهترين پيام هاي تصويري را ارسال مي كند

 

ringID نام يك پلتفرم شبكه اجتماعي است كه توسط كمپاني Ring Inc توسعه و توليد يافته است. اين اپليكيشن با كدنويسي‌هاي بهينه اي كه انجام داده است موجب مي‌شود تا شما حتي با سرعت‌هاي پايين اينترنت بتوانيد تصاويري با كيفيت HD را براي مخاطبين خود ارسال نماييد، تماس صوتي و تصويري برقرار كرده و يا پيام‌هاي متني خود را با آن ارسال نماييد.


در واقع مي‌توان ringID را رقيبي جدي براي پيام رسان تلگرام ناميد به خصوص در كشور ما كه وضعيت اينترنت اوضاع خوبي را ندارد. علاوه بر آنكه ringID يك پلتفرم چت است، مجهز به يك Media Cloud مي‌باشد كه به كاربرانش اين امكان را خواهد داد تا با دوستان خود موزيك‌هايشان را به صورت حرفه‌اي اشتراك گذاري كرده و در مواقع موردنياز حتي به صورت آفلاين نيز به آنها گوش فرا دهند.

 

اين پيام رسان از نظر ارسال پيام هاي متني نيز داراي ويژگي هاي مختلفي نظير استيكرها، ايموجي ها و پيام هاي زيبايي است كه ميتواند ارتباط شما با دوستانتان را به بهترين شكل ممكن پيش ببرد.

 

از ديگر امكانات اين پيام رسان نوظهور مي‌توان به Newsfeed اشاره كرد  كه شما را از آخرين اطلاعات و اخبار پيرامونتان مطلع خواهد كرد. علاوه بر آن ميتوانيد براي دوستان خود كامنت گذاشته و مطالب آنها را لايك كنيد. به نظر مي‌رسد كه ringID با رابط كاربري زيباي خودش مي‌تواند خيلي زود توسط مخاطبين به محبوبيت دست يابد. هم اكنون مي‌توانيد اين پيام رسان بينظير را براي پلتفرم‌هاي اندرويد ، آي او اس و ويندوز به صورت رايگان دريافت نماييد.
منبع:yjc.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد