نخستين چمدان هوشمند جهان عرضه شد

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

نخستين چمدان هوشمند جهان عرضه شد

نخستين چمدان هوشمند جهان عرضه شد



ويژگيهاي چمدان هوشمند جهان,چمدان هوشمند,اختراعات جديد

طراحي منحصر به فرد اين چمدان هوشمند موجب دوام و سختي آن شده است

 

نخستين چمدان هوشمند جهان
آيا از جمع كردن چمدان چهار گوش خود خسته شده‌ايد؟ نگران نباشيد Néit چمدان جديدي با قابليت مسطح شدن و جمع شدن توليد كرده تا شما به راحتي آن را در هر مكاني قرار دهيد.
اين چمدان هوشمند را مي‌توان به راحتي تا كرد و در گنجه با قلاب مخصوص آويزان و يا آن را در زير تخت پنهان كرد. طراحي منحصر به فرد اين چمدان هوشمند موجب دوام و سختي آن شده است. چرخ‌هاي اين چمدان داراي چرخش 360 درجه بوده تا حمل و نقل آن نيز آسان و راحت باشد.

 

ويژگيهاي چمدان هوشمند جهان,چمدان هوشمند,اختراعات جديد

اين چمدان هوشمند داراي سيستم رزرو هتل، نقشه مسافرت و اطلاعاتي از اين قبيل است

 

اندازه آن از واژگون شدن به ميزان 30 درصد جلوگيري كرده و همچنين وسايل درون آن تا 70 درصد در جاي خود باقي مي‌مانند. چرخ‌هاي اين چمدان هوشمند براحتي در مواقع ضروري جدا شده و از ديگر ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن اپليكيشن گوشي هوشمند و قابليت GPS آن است كه از دزديده و يا گم شدن پيشگيري مي‌شود. همچنين چمدان مذكور داراي سيستم رزرو هتل، نقشه مسافرت و اطلاعاتي از اين قبيل است.

اين چمدان هوشمند براي افرادي كه عاشق سفر هستند بهترين گزينه خواهد بود.

منبع : isna.ir

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد