كاربرد عجيب و غريب «پودر بچه»

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

كاربرد عجيب و غريب «پودر بچه»

كاربرد عجيب و غريب «پودر بچه»



كاربرد پودر بچه,كارايي پودر بچه


پودر كه براي بچه تان استفاده مي كنيد، از آنچه كه فكر مي كنيد، مفيد تر است!
 
اگر شما فكر مي كنيد پودر بچه فقط براي صاف و تازه نگه داشتن پوست است، شما واقعا قدرت آن را دست كم گرفته ايد. سعي كنيد از اين پودر براي حل مشكلات روزانه خود استفاده كنيد، تا از پتانسيل بالاي آن آگاه شويد.
 
۱. گردنبند گره خورده
هرگز زمان زيادي را براي از هم باز كردن گردنبند در هم پيچيده شده، هدر ندهيد. گره را با پودر بچه كمي شل كنيد و از يك پين براي باز كردن آن استفاده كنيد.
 
۲. وسايل خانه كه بوي بد گرفته اند
مي توان كشوها، مبلمان ها و ساير وسايل خانه را كه بوي بد و كهنگي گرفته يا كپك زده اند، با ريختن مقداري از پودر بچه تازه نگه داشت و خوشبو كرد.
 
۳. موهاي چرب
اكثر شامپو هاي خشك بر پايه نشاسته هستند؛ بنابراين پودر بچه، يك اثر مشابه در مواقع تنگنا (نداشتن شامپو) دارد. در اين مواقع، مقداري از پودر را در دست تان بريزيد و آن را بر روي  پوست سر خود ماساژ دهيد تا روغن هاي اضافي خيس خورده و با آب شسته شوند.
 
۴. يك شب سوزان تابستاني
خزيدن به يك تخت گرم و گيرا تعريف كاملي از آرامش شب نيست. گرد و غبار پودر را بين ملافه هاي خود بريزيد تا به جذب عرق و خنك نگه داشتن آن ها كمك كند.
 
۵. مورچه هاي مزاحم
اين مزاحمان را با مسدود كردن مسير آن ها با پودر (آنها طرفداران عطر و بوي آن نيستند)، از آشپزخانه خود دور نگه داريد.
 
۶. لكه هاي چربي
از ريخته شدن سس سالاد بر روي لباس خود نگراني نداشته باشيد، قصد ما تبليغ يك پودر لباس شويي گران قيمت نيست! قبل از شستشوي معمولي لباس، روي هر لكه چربي، پودر بچه را ريخته و به لباس ضربه بزنيد تا چربي جذب پودر شده و به راحتي شسته شود.
 
۷. رفع اصطكاك دستكش شستشوي ظروف
يك خانم خانه دار مي گويد: "پس از شستشوي ظروف، من مقدار كمي از پودر را درون دستكش لاستيكي خودم مي ريزم. اين كار به اين كه آنها را تازه نگه دارم تا در مرتبه بعد دستكش به راحتي وارد دست من شود، كمك مي كند."
 
۸. چوب جنگلي كفِ جير جير كننده
پودر بچه را بر روي سطح كفِ چوبي خانه تان بريزيد و آن را آرام به ترك ها واردكنيد تا جلوي ايجاد صداي جير جير آن ها را بگيرد. مقدار اضافه آن را پاك كنيد و از صداي سكوت لذت ببريد.
 
۹. پاي شني
يك بطري مناسب را از پودر بچه پر كنيد و در كيف ساحلي خود قرار دهيد. در پايان روز، آن را بر روي پوست خود مالش دهيد تا شن و ماسه دريا براحتي از پوست تان جدا شود.
 
۱۰. عرق پا
براي جلوگيري از ايجاد بوي عرق پا، پودر را در كفش خود بپاشيد. جوراب را فراموش كنيد، پودر، پاي شما را خشك نگه داشته و مي توانيد بدون نگراني، پابرهنه در آپارتمان راه برويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد