ترفند باز كردن وب‌سايت ها بدون نياز به اينترنت!

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

ترفند باز كردن وب‌سايت ها بدون نياز به اينترنت!

با وجود اينترنت ميتوان به سايت ها و مراجع آنلاين وابسته به اين شبكه دسترسي داشت. اما اگر زماني به اينترنت دسترسي نداشتيم و آنلاين نبوديم چگونه ميتوان وبسيات ها را لود كنيم؟

وب سايت زوم تك - آرمين ذوالفقار: با وجود اينترنت ميتوان به سايت ها و مراجع آنلاين وابسته به اين شبكه دسترسي داشت. اما اگر زماني به اينترنت دسترسي نداشتيم و آنلاين نبوديم چگونه ميتوان وبسيات ها را لود كنيم؟

قصد داريم ترفندي را معرفي كنيم كه به وسيله آن بتوانيد وبسيات هاي از پيش لود شده خود را در زماني كه به اينترنت دسترسي نداريد باز كنيد. اين روش تنها با استفاده از مرورگر كروم قابل انجام است.

آموزش باز كردن وبسايت ها بدون نياز به اينترنت!

در واقع شما با اينكار از كش هاي ذخيره شده در مرورگرتان براي باز كردن وبسايت ها استفاده كرده و قابليتي را فعال ميكنيد كه كروم ميتواند سايت هايي كه قبلا به آن سر زديد را در مواقعي كه اينترنت وجود ندارد باز كند.

در ابتدا براي بازكردن وبسيات هاي در مواقعي كه اينترنت نداريد، به مرورگر گوگل كروم نيازمند هستيد كه ميتوانيد آن را از اين آدرس دانلود كنيد.

1. وارد كروم شويد و عبارت chrome://flags را وارد كنيد و با زدن دكمه ي اينتر آن را جستجو كنيد.

2. در صفحه اي كه لود شد گزينه اي با نام Enable Show Saved Copy Button Mac, Windows, Linux, Chrome OS, Android را بيابيد ( ميتوانيد با استفاده از دو كليد ctrl و F كادر جستجو را باز كنيد و عبارت را در آن جستجو كنيد).

آن را بر روي حالت Enable Secondary قرار دهيد. و در آخر دكمه ي Relaunch now را كليك كنيد تا مرورگر ريستارت شود. آموزش باز كردن وبسيات ها بدون نياز به اينترنت!

آموزش باز كردن وبسايت ها بدون نياز به اينترنت!

3.بعد از انجام اينكار، هنگامي كه در حالت آفلاين وبسايتي را جستجو ميكنيد كه قبلا آن را ديده بوديد، در كنار Reload، گزينه ي جديدي با نام Show Saved copy نمايان ميشود و با كليك بر روي اين گزينه ميتواند وبسيات را در حالت آفلاين باز كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد