كار خير متفاوت پيرمرد 88 ساله +عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

كار خير متفاوت پيرمرد 88 ساله +عكس

يك پيرمرد خيّر، براي عبور و مرور راحت‌تر كهنسالان، معلولان و جانبازان، بصورت رايگان بر روي جوي‌هاي آب، پل مي‌سازد.
وب سايت عصرايران : با انتشار اين خبر به نقل از گروه طهروني در تلگرام، آورده است: حاج قنبر 88 ساله است. اين روزها سراغش را بايد در حوالي خيابان شريعتي و شهيد رجايي و دهيار منطقه 18 گرفت. يك گاري دستي دارد كه با آن سيمان و كاشي و ماسه و ابزار بنايي را از اين كوچه و به آن كوچه حمل مي‌كند.

خودش مي‌گويد: در اين محله جوي آب بزرگ كه پل نداشته باشد زياد داريم و عبور و مرور كهنسالان و معلولان و جانبازان سخت است. به همين دليل تصميم گرفتم كار ساخت پل را شروع كنم. خدا را شكر حالا اين مشكل در بسياري از كوچه و خيابان‌هاي محل رفع شده است.

هر روز در كوچه و پس‌كوچه‌هاي محل گشت مي‌زند و هرجا نياز به پل داشته باشد آستين بالا مي‌زند و خودش پل درست مي‌كند. مي‌گويد: اوايل خودم سيمان و ماسه تهيه مي‌كردم و حالا اهالي هم كمكم مي‌كنند.

كار خير متفاوت پيرمرد 88 ساله

او تا امروز 50 پل در حوالي خيابان‌هاي شهيد رجايي و شريعتي ساخته است. مي‌گويد: مشكل اهالي، مشكل من است و هر كاري از دستم بر بيايد انجام مي‌دهم.

فاطمه شيرخانلو از پدر مي‌گويد: هر بار از خانه بيرون مي‌رود نگران مي‌شويم. او يك‌بار هم سكته كرده است، اما با عشق و علاقه كار مي‌كند. خيلي وقت‌ها كنار پل‌هاي ساخته‌شده‌اش مي‌ايستد تا سيمان خشك شود و هدر نرود.

او از سفر كربلاي حاج قنبر مي‌گويد كه آنجا هم دغدغه كار بنايي داشت و هركاري از دستش برمي‌آمد انجام مي‌داد. مي‌گويد قبل از اين كار، قرآن‌هاي مساجد را جمع و در خانه آنها را صحافي مي‌كرد تا مانند روز اول نو شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد