داعش - ابوعزرائيل، استاد دانشگاهي كه بلاي جان داعش شده است+عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

داعش - ابوعزرائيل، استاد دانشگاهي كه بلاي جان داعش شده است+عكس

ايوب آل ربيع يا ايوب فالح الربيعي شُهره به ابوعزرائيل (زادهٔ ۱۹۷۰ ميلادي) رزمنده و از فرماندهانِ نبردهاي بسيج مردمي عراق (حشد الشعبي) در عراق و سوريه است كه در مقابل نيروهاي موسوم به داعش ايفاي نقش مي‌كند. او در فرايندِ آزادسازيِ مناطقِ مختلفِ استان صلاح‌الدين و در دفاع از حرم حضرت زينب، ايفاي نقش كرده است.

به گزارش پارسينه، ايوب آل ربيع يا ايوب فالح الربيعي شُهره به ابوعزرائيل (زادهٔ ۱۹۷۰ ميلادي) رزمنده و از فرماندهانِ نبردهاي بسيج مردمي عراق (حشد الشعبي) در عراق و سوريه است كه در مقابل نيروهاي موسوم به داعش ايفاي نقش مي‌كند. او در فرايندِ آزادسازيِ مناطقِ مختلفِ استان صلاح‌الدين و در دفاع از حرم حضرت زينب، ايفاي نقش كرده است.

او پيشتر، با توجه به تخصص و تحصيلاتش در تربيت بدني، در دانشگاه تدريس مي‌كرد. اما پس از فتواي مرجعيت عراق به نيروهاي بسيج مردمي پيوست تا از نيروهاي ارتش اين كشور در مبارزه با داعش پشتيباني كند. ايوب علاوه بر تكواندو، در تيراندازي نيز بسيار مهارت دارد.
نبردِ آزادسازيِ تكريت
ابوعزرائيل كه به عنوانِ مسئولِ گردان‌هاي امام علي ايفاي نقش مي‌كند، داراي پتانسيل‌ها و قابليت‌هاي ويژه‌اي است و در نبردِ آزادسازي تكريت ستارهٔ درخشندهٔ آزادسازي و قلب «صلاح‌الدين» شناخته شد و در جنگ‌هاي خيابانيِ اطرافِ تكريت باعثِ ايجادِ رعب و وحشت در ميانِ داعش شد. وي با انواع سلاح‌هاي سبك و سنگين كار كرده و آشنايي با فنون نبرد را در حد مبارزه با تكفيريها دارد.
تركيبِ چهره
وي داراي ظاهري نسبتاً درشت و چهره‌اي خشن است با سري تراشيده و محاسني سياه، يونيفرم سياه‌رنگ مي‌پوشد و لقبِ ابو عزرائيل را بر روي بازوي خود بسته است و در ميدانِ جنگ با داعشي‌ها رجزخواني مي‌كند. ويدئوهايي كوتاه از او در عمليات پاكسازي تكريت منتشر شده كه با نعره زدن در خيابان‌ها نيروهاي داعش را بزدل خطاب مي‌كند. او يك بار هم از ناحيه دست مجروح شده است. برخي مجلات خارجي با انتشار عكس‌هايي از ايوب، از او به عنوانِ استاد دانشگاهي ياد مي‌كنند كه در حال مبارزه با تروريستها است.
شخصيت
همرزمانِ ابو عزرائيل در صلاح الدين مي‌گويند كه برخلاف چهره و نام ترسناكي كه دارد، در ملاقات و صحبت با او با لبخندي دلنشين مواجه مي‌شويد. ابوعزرائيل در فيلمهايي كه از او در اينترنت منتشر شده به شدت عناصرِ داعش و حاميانِ اين گروه را تهديد مي‌كند. گفته شده وي از نيروهاي كتائب امام علي مي‌باشد. بعضي از صفحات مرتبط با تكفيري‌ها در شبكه‌هاي مجازي ادعا كرده‌اند كه وي فارسي نيز صحبت مي‌كند. او مدافع حرم است.
شايعه كشته شدنِ الربيعي بوسيله داعش
داعش اخيراً اعلام كرده بود كه ابوعزرائيل را كشته است، در صورتي كه حضور او در مشهد و زيارت علي بن موسي الرضا، اين ادعا را باطل كرد. به گزارش اويس، در حالي كه رسانه‌هاي داعشي و سعودي تلاش دارند مجاهدين حشد الشعبي(بسيج مردمي عراق) را قاتل اهل سنت معرفي كنند. تصويري از ابو عزرائيل در اينترنت در حال نماز خواندن كنار يك نماز گذار سني منتشر شده كه شايد بسياري از ادعاهاي داعشي‌ها را پاسخ دهد. ادعاي داعش در حالي است كه بسياري از اهل سنت مانند قبيله البونمر جزو مجاهدين حشد الشعبي هستند. مسيحيان نيز در اين حركت شركت دارند.
كليپ كوتاهي از ديدار ابو عزرائيل و يكي از اعضاي جنبش انصارالله منتشر شد كه در آن ايوب فالح الربيعي (ابو عزرائيل) ۳۷ ساله به سران آل سعود اعلام كرد از يمن به سمت شما خواهيم آمد و پس از داعش شما را شكست خواهيم داد. به گزارش اويس، با منتشر شدن اين ويديو رسانه‌هاي سعودي و كاربران وهابي به شدت از دست او عصباني هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد