قدس و زنان شراب خوار-زناني كه كارشان شراب‌خواري در مسجدالاقصي و تشويق به زاد و ولد است +عكس

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

قدس و زنان شراب خوار-زناني كه كارشان شراب‌خواري در مسجدالاقصي و تشويق به زاد و ولد است +عكس

گزارش "مشرق" از «زنان هيكل»؛
"سازمان زنان هيكل" رهاورد تلاش‌هاي زنان يهودي افراط گرايي است كه تلاش داشتند، زنان لائيك و بنيادگراي يهودي را جذب اين سازمان كنند و به اين ترتيب، ميزان توجه و مشاركت زنان يهودي در بناي هيكل سوم سليمان را افزايش و گسترش دهند.

گروه بين‌الملل مشرق - يكي از بارزترين سازمان هاي تندرو صهيونيستي فعال در زمينه بناي «هيكل سليمان» يا همان معبد مورد ادعاي يهوديان صهيونيست سازمان «زنان در خدمت هيكل» يا «زنان هيكل» است.

همانگونه كه از نام اين سازمان برداشت مي شود، فعالان در آن تلاش دارند، به نوعي زنان يهودي را وارد عرصه تلاش هاي صهيونيستي براي ساخت هيكل سليمان بر خرابه هاي «مسجد الاقصي» كنند.

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

به همين دليل نام سازمان صهيونيستي زنان هيكل همواره در خبرهاي مربوط به تجاوزات يهوديان افراط گرا عليه مسجد الاقصي و درگير با نمازگزاران فلسطيني درج مي شود.
افزون بر حضور در عرصه درگيري‌ هاي جاري در محوطه مسجد الاقصي و مشاركت در تجاوزهاي صورت گرفته به اين مسجد مبارك، سازمان زنان هيكل فعاليت هاي ديگري دارد كه در جمع آوري طلا و جواهر براي بناي هيكل و فروش خاك آن به يهود، برگزاري كلاس ها و دوره هاي آموزشي و نشست ها و همايش ها در خصوص هيكل سليمان و بناي آن نمود پيدا مي كند.

تأسيس
سازمان صهيونيستي «زنان در خدمت هيكل»، سازماني زنانه - يهودي است كه از ائتلاف سازمان هاي هيكل نشات يافته است و «ائتلاف سازمان هاي هيكل» تعداد زيادي از جنبش ها و گروه هاي يهودي – صهيونيستي افراط گرا و تندرو را دربر مي گيرد كه بارزترين آنها جنبش «امناي هيكل، دانشجويان هيكل و بازگشت كنندگان به كوه هيكل» است.

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

رياست سازمان زنان هيكل را «اينات زيف» و «روكا شيمون» مشتركا برعهده دارند كه از يهوديان صهيونيست ساكن قدس اشغالي شمرده مي شوند. اغلب اعضاي اين سازمان را زنان ساكن قدس اشغالي تشكيل مي دهند، اما اعضاي ديگري در شهرك هاي صهيونيست نشين كرانه باختري نيز دارد.

اهداف سازمان
10 سال پيش در راستاي افزايش گرايش هاي يهودي رسيدن به «كوه هيكل» سازمان زنان هيكل بر اساس يك هدف اصلي و مهم تشكيل شد كه در تقويت و اشاعه ايده بناي هيكل و رسيدن به كوه هيكل نمود پيدا مي كرد.

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

همان گونه كه گفته شد، اين سازمان رهاورد تلاش هاي زنان يهودي افراط گرايي است كه تلاش داشتند، زنان لائيك و بنيادگراي يهودي را جذب اين سازمان كنند و به اين ترتيب ميزان توجه و مشاركت زنان يهودي در بناي هيكل سوم سليمان را افزايش و گسترش دهند.

يكي از موسسان اين سازمان تندرو به نام «سبوراه ويل» تصريح مي كند كه من تنها به خواندن نماز در مسجد الاقصي اكتفا نمي كنم، بلكه بايد هيكل سوم سليمان در سريع ترين وقت ممكن بنا شود، در واقع نمي توانم، ببينم، قبه طلايي مسجد الاقصي همچنان استوار و پا برجاست، بلكه مي خواهم ببينم، هيكل سوم به جاي آن بنا شده است.

براي تحقق اين هدف سازمان زنان هيكل به شكل دوره اي و مستمر اقدام به تجاوز و تعرض به مسجد الاقصي و برگزاري مراسم تلمودي با هدف اشاعه و گسترش ادعاي يهوديان در داشتن حق و حقوق در مسجد الاقصي مي كنند.

مهمترين اقدامات زنان هيكل
سازمان زنان هيكل از هر اقدامي براي تحقق اهداف مقطعي و نهايي مورد نظر اين سازمان ابا ندارد و مهمترين اين اقدامات را مي توان در موارد زير ملاحظه كرد:

جمع‌ آوري طلا و جواهر براي تزيين هيكل
يكي از وظايف سازمان زنان هيكل جمع آوري طلا و جواهر براي تزيين معبد مورد ادعاي يهوديان است تا از آنها براي تزيين اين معبد استفاده كنند.

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

فروش خاك
يكي از عجيب ترين اقداماتي كه سازمان زنان هيكل دست به آن زد، فروش كيسه هاي كوچك خاكي بود كه اعضاي اين سازمان ادعا مي كردند، از خاك برجا مانده از هيكل دوم سليمان در قدس اشغالي است.

رسانه هاي صهيونيستي در اين خصوص تصاويري از اين كسيه ها منتشر كردند كه روي آن نوشته شده بود، از خاك برجا مانده از هيكل دوم سليمان در «كوه هيكل».

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان


برگزاري دوره ها و كلاس هاي آموزشي
سازمان زنان هيكل اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي و كلاس ها و همايش ها و نشست هاي اعتقادي و ديني تحت عنوان لزوم بسيج يهود براي بناي هيكل سوم مي كنند.
طي اين فعاليت ها، زنان عضو سازمان اقدام به پخش كردن نشريه ها، كتابچه ها و اطلاعيه هايي مي كنند كه بر ضرورت بناي هيكل سوم سليمان تاكيد دارد.

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

تحريك نمازگزاران الاقصي
اعضاي سازمان زنان هيكل به صورت مستمر طي فعاليت ها و اقداماتي كه براي آن برنامه ريزي كرده اند، تلاش مي كنند، موجب تحريك نمازگزاران فلسطيني مسجد الاقصي شوند و از جمله اين اقدامات نوشيدن شراب توسط اين زنان در مسجد الاقصي و دعوت از دختران و پسران يهودي جهت برگزاري مراسم ازدواج اشان در اين مسجد مبارك است.


«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

نقش زنان بنيادگراي يهودي در نزاع اعراب - اسرائيل

نقش زنان بنيادگراي يهودي – صهيونيستي تنها به بسيج زنان يهودي براي حضور در نزاع اعراب – اسرائيل و جلب بيش از پيش توجه و نگاه آنها به بناي هيكل مورد ادعايشان محدود نمي‌ شود، بلكه يكي از عرصه هاي مهمي كه در قالب اين نزاع اين زنان در آن حضور دارند، جنگ و مبارزه جمعيتي در منطقه است.


جنگ و مبارزه جمعيتي اين زنان در قالب تشويق به افزايش زاد و ولد در ميان زنان يهودي به طور عام و زنان يهودي بنيادگرا به طور خاص نمود پيدا مي كند، به گونه اي ميزان باروري در ميان اين زنان به 8 زايمان مي رسد.

 

«زنان هيكل»، سازمان زنان يهودي فعال در زمينه بناي هيكل سوم سليمان

اين موضوع موجب شده است، «حوجي هوبرمن»، نويسنده راستگراي صهيونيست تاكيد كند كه «زنان يهودي بنيادگرا نقش مهمي را در مبارزه و جنگ جمعيتي اسرائيل با اعراب فلسطيني بازي مي كنند و بردن اين جنگ مقابل اعراب و فلسطينيان سرنوشت مبارزه اسرائيل با آنها را در تمام سطوح و ابعاد به سود يهود رقم مي زند».

 

در اين راستا زنان عضو سازمان زنان هيكل با اعمال فشار بر خاخام هاي يهودي خواستار صدور فتواي مجاز بودن حضور زنان در مسجد الاقصي شده اند، چون اغلب مردان يهودي حضور زنان خود در الاقصي را تا پيش از تصرف آن تحريم كرده اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد