50موفقيت -استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

وبلاگ ادیب قوچانی مطالب جذاب جالب خواندني اخبارهاي فرهنگي هنري واموزشي علمي فن اوري اينترنت موبايل سلامت اموزش اشپزي جوانان گردشگري ديني فن اوري تحصيلي اعتياد موفقيت ورزشي طب سنتي دعا خانه داري زناشويي والدين موفق اشپزي و....

50موفقيت -استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

50استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

موسسه كارآفريني گوگل كه در سال 2010 تاسيس شده تاكنون بيش از دو هزار نشست و كنفرانس در شهرهاي مختلف برگزار كرده است.
هفته نامه تجارت فردا - محمد علي‌نژاد: موسسه كارآفريني گوگل كه در سال 2010 تاسيس شده تاكنون بيش از دو هزار نشست و كنفرانس در شهرهاي مختلف برگزار كرده است. اين موسسه طي برنامه‌اي تحت عنوان استارت‌آپ گرايند (‌Startup Grind‌) براي حمايت از استارت‌آپ‌ها و كارآفرينان، امسال براي نخستين بار در يك كنفرانس جهاني اقدام به معرفي 50 استارت‌آپ برتر سال 2015 از بيش از 200 شهر مختلف در سراسر دنيا كرده است.

اين برنامه با هدف آموزش، تشويق و ارتباط‌سازي كمك مي‌كند تا افراد حاضر در اكوسيستم‌هاي استارت‌آپي در نقاط مختلف دنيا با هم در ارتباط بوده و از تجربيات هم درس بگيرند. اين موسسه براي انتخاب شركت‌هاي برتر حوزه فناوري و اينترنت، ملاك‌هاي خاصي در نظر گرفته و داوران با توجه به گزارش‌ها و استانداردهاي لازم و پيش‌بيني روند پيشرفت برترين شركت‌ها را انتخاب مي‌كنند. در فهرست 50 شركتي موسسه كارآفريني گوگل، شركت‌هايي از 11 كشور مختلف حضور دارند كه در اين ميان نام «صبا ايده‌پرداز» از ايران نيز وجود دارد. در ادامه به معرفي اين 50 شركت پرداخته‌ايم.

AppOrchid.50
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك توسعه‌دهنده نرم‌افزاري آمريكايي بر مبناي سيليكون‌ولي بوده كه در علم هوش ‌مصنوعي و محاسبات شناختي متخصص است. ماموريت اين شركت، توليد اپليكيشن‌هايي است كه همه چيز را در اينترنت همه‌چيز (IOE) شبيه مغز انسان مي‌كند. AppOrchid  با به‌كارگيري هوش مصنوعي و پردازش زبان طبيعي داده‌هاي ساختاري را از اينترنت اشيا (IOT) و پايگاه‌هاي اطلاعاتي عملياتي گرفته و با جريان آزاد اطلاعات بدون ساختار از علم شناختي و IOE استخراج و تركيب مي‌كند. سپس با استفاده از داده‌هاي بزرگ بر مبناي تكنولوژي حافظه به اجراي آموزش عميق‌تر براي شناسايي الگوها،‌ خطرات و فرصت‌هايي مي‌پردازد كه سابقاً از طريق ابزارهاي تحليلي غيرممكن بودند. زبان طبيعي اين اپليكيشن باعث شده تا به‌آساني تايپ كردن يك پرسش در گوگل، پاسخ دقيقي را از اين نرم‌افزار دريافت كنيد.



Auctio.49
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين استارت‌آپ كلمبيايي به وسيله ريكاردو ايبارا، مدير مالي فارغ‌التحصيل دانشگاه جرج‌تاون تاسيس شد. ماموريت اين پروژه، كمك به شركت‌ها به منظور دسترسي به يك منبع استثنايي واجد شرايط براي افزايش درآمد و توسعه بازارهاي جديد است. زماني كه يك قرارداد بسته مي‌شود، يك هشدار اطلاعات كليدي براي فهم چگونگي انجام معامله را درخواست مي‌كند. اين اطلاعات به وسيله Auctio جمع‌آوري و با كل سازمان به اشتراك گذاشته مي‌شود.



BoomR.48
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

در سال 2013 به منظور ايجاد تغييرات اساسي در پيگيري زمان صرف‌شده در محل كار آغاز به كار كرد. BoomR معتقد است كه هر شيفت كاري داستان خاص خود را دارد و اين استارت‌آپ به كسب و كارها و كاركنان آن ابزار مورد نياز براي مستندسازي وقايع در محيط كار را در زمان واقعي مي‌دهد. به كمك هزاران سازماني كه براي مديريت بهينه‌سازي بازده نيروي كار خود از BoomR استفاده مي‌كنند، اين شركت به رشد مشتري‌مداري و گسترش تكنولوژي به منظور در ارتباط باقي نگه‌داشتن مردم در حين كار ادامه مي‌دهد.



BoostInsider.47
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين برنامه يك جامعه آنلاين براي تاثيرپذيران رسانه‌هاي اجتماعي به منظور اشاعه نظرات خود به دوستان و فالوئرهايشان در مورد محصولات،‌ بازي‌هاي موبايل و نرم‌افزارهاست. BoostInsider به تاثيرپذيراني نظير وبلاگ‌نويسان، استفاده‌كنندگان يوتيوب، ستاره‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي و هر فردي در هر كانالي كمك مي‌كند تا از قدرت نفوذ اجتماعي خود درآمدزايي كنند. اين اپليكيشن با تعداد بسيار زيادي از برندها، شركت‌هاي فناوري و توليدكنندگان بازي مشاركت كرده و كاربر مي‌تواند محصول موردعلاقه خود را به منظور ترويج دادن، انتخاب كند.



brndstr.46
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين شركت اماراتي، كاربران را به برندهاي محبوب خود با استفاده از هشتگ متصل مي‌كند. اين شركت خدماتي و نرم‌افزاري به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا با اضافه كردن @Brndstr در توئيت‌ها و پست‌هايشان در شبكه‌هاي اجتماعي،‌ يا با استفاده از اپليكيشن و سايت brndstr.com به منظور بهبود آگاهي برندها اقدام كرده و جوايز قابل‌توجهي با تكميل اين وظايف ساده كسب كنند. اين شركت همچنين نرم‌افزارهايي نظير Scnnr را ارائه مي‌دهد كه به مشتريان اجازه اسكن و استفاده از كوپن‌هاي خود را مي‌دهد و يا برنامه Lstnr كه به برندها اجازه پاسخ‌دهي را مي‌دهد. در واقع، Brndstr يك خانه فناوري خلاق است كه با استفاده از مهندسي نرم‌افزار به منظور ايجاد يك ريل‌تايم، راه‌حل‌هاي خلاقانه براي برندها در كانال‌هاي اجتماعي فراهم مي‌آورد.



Cabsolutely.45
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين شركت كه توسط ويراگ‌رتي و آندراس سيمون فارغ‌التحصيلان مهندسي كامپيوتر تاسيس شد، يك پلت‌فورم را براي شركت‌هاي تاكسيراني فراهم كرده و به آنها اجازه مي‌دهد تا در مقابل به اشتراك‌گذاري رانندگي مقابله كنند. اين نرم‌افزار مسافران، رانندگان را از طريق فضاي مجازي به هم مرتبط ساخته و تمامي نيازهاي بازاريابي را فراهم مي‌كند. براي ناوگان‌هاي حمل و نقل اين شركت، يك راه حل كامل براي كسب ‌و كار آنها فراهم كرده است. آنها مي‌توانند رانندگان و كرايه‌ها را به‌صورت بهينه‌تري مديريت كنند و رانندگان از تكنولوژي مكان‌يابي پيشرفته براي رانندگي بهتر برخوردار خواهند شد.



Caruma.44
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين شركت توسط كريس كارسون، دكتراي سيستم‌هاي بينايي كامپيوتري بنيان نهاده شد. هدف تكنولوژي Caruma بازگرداندن لذت رانندگي است. اين روزها همه با مشكلات ترافيكي و اتلاف وقت در زمان رانندگي مواجه هستند و اين موضوع لذت رانندگي را از بين برده است. اين استارت‌آپ با ساخت يك دوربين هوشمند متصل به خودرو كه قادر به اتصال به هر خودرويي است، رانندگي را امن‌تر، بهينه‌تر و جذاب‌تر خواهد كرد. اين دوربين با ديد وسيع خود جزييات و محدوده وسيع‌تري از اطراف خودرو را به شما نشان مي‌دهد. حتي در زماني كه شما در خودرو خود نيستيد اين دوربين هرگونه حركتي در نزديكي خودرو را با پيامي به گوشي همراه شما اطلاع مي‌دهد.



Cirkled In.43
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

توسط پدر و مادري ساخته و طراحي شد كه اهميت در ويترين قرار دادن دستاوردهاي دانش‌آموزان را تجربه كرده بودند. در دنياي رقابتي امروز، يك دستاورد كوچك نيز قادر خواهد بود در شانس موفقيت و چشم‌انداز دانش‌آموز تغيير ايجاد كند. اين اپليكيشن يك پلت‌فورم امن آنلاين براي جمع‌آوري دستاوردهاي دانش‌آموزان از پيش‌دبستاني تا دبيرستان در تحصيلات، ورزش، موسيقي و فعاليت‌هاي داوطلبانه و فوق برنامه فراهم مي‌كند.



ContractRoom.42
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك فرآيند قرارداد همه‌جانبه است. مديريت قرارداد و پلت‌فورم اتوماسيون گردش ‌كار همه در اين نرم‌افزار وجود دارد. با استفاده از اطلاعات معاملاتي و رفتار اعمال نفوذ، اين برنامه قادر خواهد بود شرايط توافق قرارداد را پيش‌بيني كند. اين شركت سازمان‌هاي مختلف را قادر مي‌سازد تا قدرت قراردادهاي بر اساس آمار را كشف كنند. ContactRoom به كاربران كمك مي‌كند برنامه‌ريزي،‌ مذاكرات و قراردادهاي خود را به منظور بهبود بهره‌وري، كنترل و هوشمندي ساده‌تر انجام دهند.



CookMood.41

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين استارت‌آپ آمريكايي كه در سال 2015 با دفتري مستقر در نيويورك تاسيس شد، يك جامعه جهاني براي برگزاري كلاس‌هاي آشپزي زنده است. شما و دوستان‌تان مي‌توانيد بياموزيد كه چگونه با كمك مردم سراسر دنيا آشپزي كنيد و اگر غذاي جديدي بلديد به بقيه آموزش دهيد. شما از طريق برگزاري كلاس‌هاي آموزش آشپزي مي‌توانيد درآمدزايي كنيد.



Criptext.40
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

ساده‌ترين نرم‌افزار رمزگذاري اي‌ميل در سراسر جهان است. اين نرم‌افزار با استفاده ‌رابط كاربري روان، ويژگي‌هاي جامع و يك تيم پشتيباني با سرعتي خيره‌كننده كار مي‌كند. موسسان اين نرم‌افزار بر اين عقيده‌اند كه همانند خلق اطلاعات نگهداري و كنترل اطلاعات نيز در هر زماني از اهميت خاصي برخوردار خواهد بود. و اين گروه براي تبديل اينترنت به محيطي امن و بهتر براي هرگونه گفت‌وگويي در حال تلاش هستند. اي‌ميل بخشي از زندگي روزمره ماست، پس چرا زندگي را ساده‌تر نكنيم؟‌ با استفاده از criptext آرامش را به ذهن خود بازگردانيد.



Digital Learning Tree.39

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين برنامه توسط معلم‌ها و براي معلم‌ها ايجاد شده است تا قرن 21 را به بخش آموزش وارد كند. متخصصان خبره اين شركت دانش خود را از طريق صفحه مرجع معلم رايگان و به وسيله دوره‌هاي توسعه حرفه‌اي آنلاين نوشته‌شده براي معلم‌ها و افرادي كه به‌صورت حرفه‌اي با كودكان كار مي‌كنند به اشتراك مي‌گذارند. اين استارت‌آپ با همكاري دانشگاه داكوتاي شمالي تضمين مي‌دهد دانش‌آموزان به كسب اعتبار آموزشي مداوم دست پيدا خواهند كرد كه آنها را به آنچه استحقاق آن را دارند، خواهد رساند و همچنين موجب حداكثر شدن درآمد بالقوه معلم‌ها خواهد شد. هدف اين گروه ارائه مربيان امروز با ابزار و دانش مناسب به منظور هدايت دانش‌آموزان خود در قرن 21 هميشه در حال تغيير بوده است.



Eadbox.38
 
50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك نرم‌افزار برزيلي و يك راه حل آموزشي قوي براي كسب و كار است. اضافه كردن لوگوي خود، رنگ و نام تجاري مخصوص به خود، سفارشي كردن ثبت‌نام و اي‌ميل به افراد مختلف كارهايي است كه مي‌توان با اين برنامه انجام داد. EadBox يك پلت‌فورم براي بازاريابي آموزشي است. اين برنامه به عنوان يك دوره آموزشي آنلاين به منظور تقويت استراتژي بازاريابي محتوايي، افزايش قدرت رهبري و بهبود فرآيند گسترش مشتري عمل مي‌كند.



EUREKA KING.37

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

سيستم‌هاي محاسباتي شناختي و بينش خودكار از نكات قوت Eureka King‌ هستند. ولي دليل اصلي علاقه مشتريان براي همكاري با اين گروه، كمك اين گروه براي رسيدن به اهداف كسب‌وكار است. اين گروه از متخصصان آموزش ماشين، انجمن‌هاي گفت‌وگوي تجاري و طراحاني تشكيل شده كه با وسواس تمام، اينترنت را به محيط مفيد،‌ تعاملي و جذاب براي كاربران تبديل كرده است. هدف اين گروه، كمك به ايجاد كسب ‌و كار و تجربه بهتر براي مخاطبان خود است. از خصوصيات اين برنامه مي‌توان به پروفايل‌هاي شخصي چندبعدي، يكپارچگي، گرافيك جذاب و معيارسازي اشاره كرد. پلت‌فورم محاسبات شناختي Eureka King رفتار كاربر را آناليز كرده و با استفاده از اطلاعات جمعيتي، علايق و نيات كاربر به تفهيم اطلاعات مي‌پردازد.



FACTOR BID.36

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

عامل‌يابي يا فكتورينگ يك معامله مالي و نوعي دارايي بدهي است كه در آن يك كسب‌وكار فاكتورهاي دريافت حساب خود را به شخص سوم (به نام عامل) با تخفيف به فروش مي‌رساند. كسب‌وكار گاهي اوقات نياز دارد تا دارايي‌هاي دريافتي خود را فوراً به پول نقد تبديل كند. Factor.Bid اولين و تنها بازار آنلاين براي صاحبان كسب ‌و كار به منظور در معرض فروش قرار دادن فاكتورهاي دريافتي حساب‌هاي خود است. اين نرم‌افزار در سپتامبر 2015 وارد گوگل‌پلي و اپل‌استور شد.



foodjunky.35

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك سرويس نگهباني است كه سفارش غذا را براي افراد، گروه‌ها و پذيرايي‌ها از رستوران‌هاي محلي آسان مي‌كند. اين سايت يك راه سفارش غذاست كه باعث صرفه‌جويي در زمان و خوشحالي همه مي‌شود. كافي است رستوران مورد نظر خود را پيدا كرده، غذاي خود را از منوي آن رستوران انتخاب كرده و سفارش دهيد، چند دقيقه بعد غذا روي ميز شماست.



FounderSuite.34

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك تيم از موسسان، مشاوران، سرمايه‌گذاران، مربيان، طراحان و توسعه‌دهندگان در اين استارت‌آپ در كنار هم جمع شده‌اند. گروهي كه در مجموع در راه‌اندازي بيش از 150 استارت‌آپ تجربه داشته‌اند. هر استارت‌آپي منحصر به فرد بوده و در عين حال با مسائلي نظير افزايش سرمايه، راه‌اندازي زيرساخت‌هاي شركت و برقراري رابطه ميان سرمايه‌گذاران و سهامداران مواجه است. FounderSuite با توجه به نياز بنيانگذاران به سيستم جهت‌دهي به منظور هدايت شركت‌هاي خود و ابزارهاي مخصوص استارت‌آپ به منظور كاركردي موثر و پربازده‌تر ايجاد شده است. اين شركت زندگي استارت‌آپي را راحت‌تر، موسسان را سودبخش‌تر و شانس موفقيت را بيشتر مي‌كند.



H2Tran.33

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين شركت در سال 2008 تاسيس شد و از آن زمان تاكنون فعالانه به گسترش و توسعه محصولات خود پرداخته است. H2Tran اقدام به ساخت سرورهاي امن و تشخيص فاجعه براي حفاظت از داده‌هاي ديجيتال و سخت‌افزار كامپيوتري در برابر شرايط مصيبت‌بار نظير آتش‌سوزي، زمين‌لرزه، توفان، سيل، دزدي و عيوب سخت‌افزاري ناشي از گرماي بيش از حد دستگاه مي‌كند. سيستم سيم‌پيچي خنك‌كننده براي از بين بردن حرارت و سرور تشخيص فاجعه انحصاري اين شركت بسيار كارآمد بوده و براي طراحي‌هاي سخت‌افزاري كامپيوتري ديگر نيز قابل گسترش است.



Haedrain Labs.32

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

اين شركت با ايجاد سيستم Curo نسل جديدي از بانكداري موسسات تامين مالي خرد را در كشورهاي در حال توسعه ارائه كرده است. تاكنون بيش از 40 هزار نفر از اين سيستم استفاده كرده و از ويژگي‌هاي آن بهره برده‌اند. اين شركت با توسعه پلت‌فورم اس‌ام‌اسي و اندرويدي به كاربرانش اجازه فرستادن، دريافت، ذخيره و مبادله ارز محلي ديجيتال را مي‌دهد. در واقع اين سيستم يك كيف پول جهاني و اينترنتي است.



Hello Parent.31

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

كاندايس، مديرعامل شركت Hello Parent، به پسرش اجازه يك قرار بازي با در خانه همكلاسي‌اش را مي‌دهد. كاندايس تصور مي‌كند كه پدر و مادر همكلاسي پسرش در خانه حضور دارند ولي وقتي به دنبال پسرش مي‌آيد با يك پرستار بچه مواجه مي‌شود كه مي‌گويد پسرش همين اطراف بايد باشد. كاندايس پس از جست‌وجوي خانه پسر مهدكودكي خود را در حال بازي كردن Call Of Duty با دوست جوان خود مشاهده مي‌كند. در بازگشت به خانه كاندايس شروع به ايده‌پردازي براي ايجاد يك اپليكيشن مي‌كند. برنامه Hello Parent‌ يك راه موثر و آسان به منظور به اشتراك‌گذاري اطلاعاتي نظير مراقبت‌ها، زمان و مكان، آلرژي و ساير جزييات فرزندان با والدين است.



Homer.30

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك پلت‌فورم و صفحه‌كليد پيام‌دهي هوشمند است كه به كاربران امكان كاوش بدون وقفه در جريان مكالمه را مي‌دهد. Homer يك بستر ارتباطي است كه مشتاق است سيستم پيام‌دهي را ارتقا بخشد. مثلاً شايد شما بخواهيد براي صرف نوشيدني به بيرون رفته و براي ديدن سريال به خانه برگرديد، Homer در قالب كارت‌هاي پيشنهادي آنچه را كه مي‌خواهيد انجام دهيد به شما ارائه داده و شما مي‌توانيد آنها را با دوستان‌تان به اشتراك بگذاريد. با هر كارت، شما مي‌توانيد كارهايي نظير خريد بليت، رزرو و حتي زمان پخش يك نمايش را به طور همزمان انجام دهيد.



Plexus.29

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك سيستم اتوماسيون مدرن، سريع و انعطاف‌پذير است كه به طور كامل جايگزين PLCها (كنترل‌كننده‌هاي منطقي برنامه‌پذير) شده است. اين سيستم يك ورودي /خروجي امن است كه توانايي تبديل داده از هر سنسور يا فعال‌كننده‌اي را دارد. Plexus‌ همچنين زماني كه اتصال خود با شبكه را از دست دهد و در پاسخ به شرايط بحراني، قابليت تشخيص را دارد. نرم‌افزار فوق‌العاده و خصوصيات ضدآب اين سيستم، آن را به عنوان يك كانديداي عالي براي به‌كارگيري در خشك‌كننده‌هاي زيستي معرفي كرده است.



Installments.28

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك سرويس اينترنتي متحولانه است كه به هر فردي اجازه مي‌دهد تا هر چيزي را در اين سايت به خريد و فروش بگذارد. فروشندگان مي‌توانند اعتبارات شخصي را به خريداران پيشنهاد داده و پرداخت‌ها را به صورت اقساط جمع‌آوري كنند. به طور سنتي، برنامه قسط‌بندي براي مشتريان به معناي كار با بانك‌ها يا شركت‌هاي وام‌دهنده بود و بازپرداخت با نرخ بهره سنگيني را دربر داشت. اين سايت يك برنامه پرداخت اقساط تغييرپذير و انعطاف‌پذير ايجاد كرده و اجازه معاملات خودكار و بدون زحمت را به خريداران و فروشندگان مي‌دهد. اين شركت در سال 2013 با دفاتري در سن‌خوزه و تايپه تشكيل شد. Installments روح كارآفريني تايوان را به جامعه استارت‌آپي سيليكون‌ولي آورده و خلاقيت و نوآوري‌هاي بيشتري خلق كرده است.



Insydo.27

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

با استفاده از تيم متخصص خود بهترين فعاليت‌ها، مكان‌ها و خدمات را در دوبي به اشتراك مي‌گذارد. از سال 2014، ماموريت اين شركت استارت‌آپي كشف هر چيز قابل پيشنهاد در دوبي بوده است. از كافه‌ها گرفته تا نانوايي‌ها و متخصصان الكترونيك و كارشناسان تغذيه، اين شركت بهترين گزينه‌ها را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد. اين گروه به صورت مخفيانه در تلاش است تا هزاران كسب و كار را براي ايجاد دانشنامه مختص به خود تحت نظر قرار داده و نظرات و ايده‌هاي مستقل را در اختيار كاربران قرار دهد.



JediTronix.26

50 استارت‌آپ برتر از نگاه موسسه كارآفريني گوگل (1)

يك بازار باز آنلاين براي فروشندگان براي فروش كالاهاي نو، وسايل الكتريكي دست‌دوم، و موجودي مازاد خود به جامعه خريداران است. لوازم الكترونيك قديمي، زباله نيستند،‌ در عوض، اين لوازم يك راه كم‌هزينه براي فراهم آوردن تغيير در نحوه ارتباطات، كار يا بازي ميليون‌ها نفر خواهد بود. اين شركت خريداراني را كه توانايي پرداخت تكنولوژي‌هاي به روز را ندارند در نظر گرفته است. بازار هدف اين استارت‌آپ مصرف‌كنندگان در مناطقي است كه به صورت جهاني و داخلي در حال ظهور هستند.

ادامه دارد...
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد